Poseidon Startet 14.Januar.2009 Del på Facebook Startet 14.Januar.2009 Baatplassen.no er god å ty til..... Akkurat nå sitter jeg og finpusser vårens kursprogram. For å unngå kollisjon skulle jeg ha visst når man starter onsdagsseilasen 2009 i Stavanger? Er det i april eller mai? Noen som vet en dato? Jeg har søkt forgjeves på de lokale seilforeningene sine hjemmesider - og setter min lit til baatplassen.no Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Seilaren Svart 15.Januar.2009 Del på Facebook Svart 15.Januar.2009 Onsdag 6 mai står det på utkastet til terminliste hos Stavanger Seilforening. NOR_Gandsfjord kan eventuelt bekrefte det.... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Poseidon Svart 15.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Januar.2009 Flott Seilaren! Baatplassen slår aldri feil Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 15.Januar.2009 Del på Facebook Svart 15.Januar.2009 Terminlista går fortsatt høringsrunden mellom seilforeningene, men tror ikke det er noen krangling om onsdagsserien, så utkastet med start 6. mai blir nok stående . Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Poseidon Svart 15.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Januar.2009 Takk for bekreftende svar. For meg hadde det passet bedre om dere startet 14 dager senere, men jeg venter rimeligvis ikke at noen tar hensyn til det Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Seilaren Svart 15.Januar.2009 Del på Facebook Svart 15.Januar.2009 Har du mange seilere på kurs? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Poseidon Svart 15.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Januar.2009 Har du mange seilere på kurs? Hvis du tenker på VHF-kurset som førte til dette spørsmålet så dreier det seg foreløpig om ca 3 som har meldt interesse. Men jeg begynte båtførerkurs denne uke med tilsammen nesten 60 deltagere og der var bortimot 1/3 seilbåtfolk. På D5L-kursene har jeg denne vinteren også en solid stamme med seilere på nokså høyt nivå. Forrige vinter likeså... Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Seilaren Svart 15.Januar.2009 Del på Facebook Svart 15.Januar.2009 Ok, det er bra. Er jo imponerende at du vil ta hensyn til regattaene (så langt det er mulig) når du setter sammen kursprogrammet! Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.