Tine IV Startet 5.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2004 Heisann ,lurer på om dere har noe info om hvor jeg kan få kjøpt pullpit til og ha akter på min Sandvik 28 m/AC .Har leita nesten overalt men ikke det store utvalget , men har hørt om en plass i østfold men husker hvem er hvor det var . Ser også at Sea sea har to typer men ikke sånne jeg vil ha Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
gaute76 Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Hei ! I Stavanger har vi disse folka som kan lage etter mål. http://home.c2i.net/blikkenslagerteknikk/ Det finnes vel noen lokale bikkenslagere eller lignende hos deg? så kan du jo alltids spørre om et prisoverslag på arbeidet. Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 men har hørt om en plass i østfold men husker hvem er hvor det var . Tine II Det er vel denne mannen du er på jakt etter: Torleif Weberg tlf.: 69348426, foretaket er lokalisert i Østfold syd. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Takker for hjelpen . Da er det bare og ringe da Bare sånn for og nevne det så er det han i østfold som lagde til Sandvik ,så håper han har noe forslag så jeg slipper med tegning . Kaptein på Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
evenR4u Svart 7.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2004 Takker for hjelpen . Da er det bare og ringe da Bare sånn for og nevne det så er det han i østfold som lagde til Sandvik ,så håper han har noe forslag så jeg slipper med tegning . Kaptein på Tine II Om du skulle få positivt svar om å levere i sommer hører jeg gjerne fra deg - jeg ringte Weberg i lign ærend før 1. mars og fikk beskjed om "i alle fall ikke før til høsten". evenR4u Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.