Mulligan Startet 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 16.Januar.2009 (redigert) Noen med nyere erfaringer med Crusader? Handlet seil av dem til gammelbåten, men det er en stund siden. De skal ha £ 1200.- for en 150% genoa C/R. Komplett med UV beskyttelse, tell-tales, buskompensator, revereferenser, seilnummer og påsa. Redigert 16.Januar.2009 av Mulligan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Har ingen erfaring. Hvilken duk er dette i? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Allan E Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 (redigert) For 2 år siden betalte jeg ca 10500,- for et 43m2 genoa nesten likt ditt. ( i thailand)Det var ingen revereferanse eller seilnr på det. Hva blir kvadratmeterprisen på disse 2 seilene? Det var uten frakt og mva til staten. Jeg kjenner ikke det seilloftet du nevner her, men la frem dette slik at du kan sammenligne pris. Redigert 16.Januar.2009 av Allan E (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Hei Eg har ikkje personleg erfaring med dette seglloftet, men har høyrt mykje fint om dei i langturseglarmiljøet. Einaste minus eg har høyrt er at dei kan vera trege. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 17.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2009 Hvilken duk er dette i? 7.4 oz. Contender Polypreg. Triradial cut. 29.9 kvm. Pundet går jo i rett retning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.