Security Svart 18.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2009 Synes det er bra at de tørr å satse på nye og kansje utradisjonelle linjer. Er enig i at båten var litt spesiell, men tror jeg skal la være å utale meg til jeg ser den i virkeligheten. Sitér dette innlegget Link to post
Ship of fools Svart 18.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2009 Det er f**n meg noe av det styggeste jeg har sett av nye båter. Rart BMW gidder å rote seg bort i båtdesign når de åpenbart ikke har en dritt å tilføye. Bavaria sine motorbåter har aldri vært særlig pene med sine vannvittig høye fribord, men sånn må det kanskje være for å få plass til samme innredningen som i seilbåtene. Schnell und stüsslich.... Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 18.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2009 Pen synes jeg ikke den er å se på. Skulle ikke forundre meg om den muligens kanskje er praktisk og lett håndterlig. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 18.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2009 Fineste bavariaen hittil , veldig spennende faktisk Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 19.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2009 Den båten samsvarer seg sikkert mer i flybridge versjonen med targabaula til radar og andre duppedingser. Hvis ettermontert badeplattform er tatt av er dette en 42foter. Der blir prisen kannskje ikke så overraskende lav som sagt er men bra å se noet nytt fra motorbåtavdelingen hos dem Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
lippert Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 (redigert) Redigert 22.Januar.2009 av lippert (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Kosmix Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Rålekker! Hvorfor passer den ikke i Norge? Jeg hadde ikke kviet meg for å bruke i denne i Norge. Synes den skulle hatt en annen, eller ingen, radarmast, men uansett rålekker båt. Masta burde vært hvit, loddrett og rund/dråpeformeet og stått omtrent i center rett bak førerstolen, men da måtte nok innredningen også vært noe annerledes. Kanskje litt problematisk med tanke på kalesjen... :) Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
roaldbj Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Jeg er blant dem som synes at interiøret er viktig, men som er enda mer opptatt av båtens oppførsel i sjøen under ulike fartsområder og seilingsforhold. Jeg er veldig spent på å høre omtale av skroget og hvordan det tar motsjø, rullesjø og medsjø. For meg virker baugen relativt spiss og det synes å være stor løft i akterpartiet. Jeg har ikke sjekket tyngde, lengde og bredde på skroget. Er det noen som har mer detaljerte opplysninger om selve skroget med steglister og vinkler. Er det noen som vet hvem som er konstruktøren(e)? Jeg vil tro at Bavaria har kjørt båten i modelltanker og "har kontroll på" hva de her markedsfører. Dette skal det bli spennende å følge med på. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2009 Jeg gadd ikke så i lang kø foran en potte sur Bavaria representant for å se inni båten. Men den ser tøff ut fra utsiden. Ikke noen familiebåt synes jeg. Har noen bilder av den (det var forbudt å ta bilder - men det var god utsikt fra toppetasjen på nabobåten). Synes den ser veldig lik ut som en italiensk båt med navn Riva. Kommer bilder senere. Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 26.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2009 Gleder oss til flere bilder..... Personlig gleder jeg meg mest til å se hvordan den blir seende ut i Sport Top versjonen som sikkert vil passe norske forhold bedre. Sitér dette innlegget Link to post
lassal Svart 26.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2009 (redigert) Jeg har sett bilder av HT versjonen og den syns jeg er spennende og lekker, men må si at jeg gleder meg stort til flybridge versjonen. Denne åpne båten her kan leveres med 3 forskjellige kalosjer (design). Iht. Lunde Båt skal også den nye modellen produseres parallelt med dagens versjoner. Disse går med andre ord ikke ut, men det vil bli produsert en ny serie ved siden av. Jeg mener å huske at det ble nevnt 46 og 40 versjoner av den nye... Jeg er vel en av de få som fortsatt liker de nye og de nåværende svært godt.. Redigert 26.Januar.2009 av Saltkjelen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.