VO`n Startet 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 16.Januar.2009 Kan noen hjelpe meg med å finne et bilde® av Selco 16,5 for med hardtop? Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Hei VO'n ! Det var en tråd her i høst som innholdt en link til oversikt over Selco-modellene, men jeg finner den ikke i farten. Jeg sjekket den da, fordi min første skikkelige båt var en Selco... Prøv på SØK-funksjonen helt øverst på siden.. mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
horg Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Her er linken til Selco modeller Har aldri hørt om 16,5 HT, men 16HT og 18 HT, hvist du har er slik hadde det hvert fint med et bilde Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 16.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2009 Fant linken omsider. http://home.online.no/~cepe/selco/modeller123.html Men ingen modell er 16,5 ? mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
VO`n Svart 17.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2009 Hei Takker for svar. Da er det nok en 16 fot og ikke 16,5 som jeg først sa... (er vel Nordkapp som er 16,5?) fått tilbud om en slik båt, savner det å kunne komme seg utpå for å fiske og komme seg fort hjem igjen ved behov så tenkte en med HT er bedre en åpen båt... Vil en 40 hester holde godt til denne båten? Kort eller langstammet til denne båten? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.