Sylvester Svart 19.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2009 Snakka med selger nå i kveld og han sier kjøperen skal hente den i midten av februar, så han velger vel å vente med å merke den med solgt. ok Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
baatsman Svart 19.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2009 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Hva med denne Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
alidal Svart 19.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2009 Eller denne! Må ha D5L, men det er virkelig hytte på sjøen! Og så sitter det jo Cat i den da.... Koster nok noe å skyve spakene helt frem der ja. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 20.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Eller denne! Må ha D5L, men det er virkelig hytte på sjøen!Og så sitter det jo Cat i den da.... Koster nok noe å skyve spakene helt frem der ja. Ja den båten er fin, gikk her i Oslofjorden før den ble tatt i innbytte i Stavanger, men den er for dyr, og den er for stor for båtplassen min Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
baatsman Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 (redigert) Ja den båten er fin, Er det kun Princess du er på jakt etter, eller er Fairlane ett alt. For hvis det er det, så er den 43/45 jeg satt opp link til med doble VP370 Båten fra 1990. Og den gangen var P og F veldig like. Har en kompis som var ute etter 415. Og i fjor ¨lå det vel 3 stk 415 og 2 45 lenge til salgs. Så de kommer tilbake. Redigert 20.Januar.2009 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Fru Jacobsen Svart 20.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Er det kun Princess du er på jakt etter, eller er Fairlane ett alt. For hvis det er det, så er den 43/45 jeg satt opp link til med doble VP370 Båten fra 1990. Og den gangen var P og F veldig like. Har en kompis som var ute etter 415. Og i fjor ¨lå det vel 3 stk 415 og 2 45 lenge til salgs. Så de kommer tilbake. Her har du vel fått med hva jeg kikker etter - P-45, P-415 eller F-43/45, men synes nå at P-45 er den peneste av dem, den har også best plass og størst bredde Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
nordan family 27 Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Hva ved din eksisterende båt (414?) er det gjør at du vil bytte? Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 20.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Hva ved din eksisterende båt (414?) er det gjør at du vil bytte? Det er rett og slett fordi ungene ikke lenger er med på ferie, dermed ønsker jeg å "bytte" akterkabinen i en lun uteplass. Ellers så er 414'n en fantastisk familiebåt. Men jeg selger den ikke om jeg ikke har noe annet fint på hånda. (her har jeg fått klar beskjed fra frua) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Festina Lente IV Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 (redigert) Hva med denne da Kingsea?? Med litt pruting kan vel dette bli bra? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde Redigert 23.Januar.2009 av Festina Lente 3 (see edit history) Sitér dette innlegget Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK. Link to post
Fru Jacobsen Svart 23.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Hva med denne da Kingsea?? Med litt pruting kan vel dette bli bra? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde Ja den er observert og lagt til i "mine funn", Også i Oslo a gitt! første båt på lenge som jeg slipper å ta fly for å kikke på Ringer på den i løpet av dagen Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Ribtjenester Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Her er det bare og handle først og tenke etterpå, gode kjøp har man ikke god tid til og tenke. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Fru Jacobsen Svart 23.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Her er det bare og handle først og tenke etterpå, gode kjøp har man ikke god tid til og tenke. Ha ha kan du si det til kjerringa mi? nei er vel best å vente til man har solgt det man har i disse tider tror jeg Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Fru Charente Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Kan ikke lure lenger nå, båten er merket solgt nå. Kjøpte du? Fru Charente Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 23.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Kan ikke lure lenger nå, båten er merket solgt nå. Kjøpte du? Fru Charente Nei en annen kom meg i forkjøpet, Nå er det en 415 vi lurer på, (går unna her skjønner du ) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
avsluttet Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Ha ha kan du si det til kjerringa mi? Nei en annen kom meg i forkjøpet, Hils hjem, og si at dere må selge før dere kjøper. Det er jo en hel prosess å selge. Å tro at det gode kjøpet dere finner på finn fremdeles er tilsalgs når dere har solgt gammelbåten blir feil nå om dagene. Og forsåvidt i gode tider også. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 23.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Ikkeno som haster for meg, kan beholde den jeg har i noen sesonger til også jeg. Dessuten vil det alltid være tilsynelatende gode kjøp på Finn.no. men er kanskje viktigere å få tak i en god BÅT, enn å gjøre et godt (billig) kjøp. Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.