Lazyjack Startet 18.Januar.2009 Del på Facebook Startet 18.Januar.2009 Er det noen som har erfaring med charterselskaper i Hellas? Ser for oss å seile ut fra Athen eller Kos i september i år. Sitér dette innlegget Link to post
Regent Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 (redigert) Hei Jeg har gode erfaringer med dette selskapet Seilbåtutleige Var i Hellas og seilte 14 dager i sommer. Ut fra Athen Redigert 18.Januar.2009 av Regent (see edit history) Sitér dette innlegget Hei og hå Regent Link to post
2nd Trikker'n Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 Før i tiden var det noe som het Sun Yachting på Husvikholmen i Drøbak. Finnes tydeligvis ikke lenger. Alt jeg kan si er at: "Finner du et godt selskap, og alt stemmer - så får du en fantastisk tur". Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 Sun Yachting Navigare fins i beste velgående. Her er webadressen: http://www.sunyachting.no/ Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
2nd Trikker'n Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 Da tar jeg sjangsen og anbefaler på det varmeste - basert på egen erfaring 20 år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 Kan anbefale Sailgreece: http://www.sailgreece.gr/ Personlig service og lave priser. Veldig hyggelig greker som leier ut sine privateide båter. Har seilt på norske båter så å komme fra Norge er ingen ulempe. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 Jeg har hatt gleden av å delta på Sun-Yachting's trad-turer tre år på rad, dette er en tur som går siste uke i september og som er en avslutning av sesongen, da er det rundt tyve båter som deltar. Daglig leder den gang ihvertfall er jeg ganske sikker på het Arild Sandsten, En knakande hyggelig kar og et firma jeg kan anbefale på det varmeste.GOD TUR!! Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 19.Januar.2009 Del på Facebook Svart 19.Januar.2009 Ring Øystein på 7 Seas. Han ordner det meste, og det blir ikke dyrere å bruke en Norsk agent enn om du bruker en Gresk. Og såååå mye greiere å snakke med en nordmann om noe skulle skjære seg. Enklere med betaling også, til et norsk firma med en norsk bankkonto. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.