Valianto Startet 19.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 19.Januar.2009 Skal ha ny eller brukt motor til båten min, men blir det billigere til våren eller bør vi handle snart? Det er snakk om en 9.9hk helst 2-takt. Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
motor Svart 19.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2009 Kjøp nå. Sikkert mulighet til å få tak i en overligger eller et annet godkjøp nå når de vil begrense lagerholdet. Sitér dette innlegget Link to post
koh Svart 19.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2009 Hei ! Det er jo snart våren ! Du bør starte nå - orientere deg og følge med for så å kline til om du kommer over et bra tilbud. Lag et personlig søk på finn, og sjekk daglig. Kommer det et godt tilbud, ligger det ikke lenge. Nå vi kommer til april-mai, er det slutt på billigsalgene. Siden du nevner 2-takt er det vel snakk om brukt. -koh Sitér dette innlegget Link to post
Valianto Svart 19.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2009 Takk for tips! Pappa sier at vi skal vente til våren osv, men nå skal jeg nok få prøvd å overbevise han Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
johnson Svart 19.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2009 Jeg derimot har et par i kikkerten, men de ligger i bergen, så uaktuelt for deg sikkert :S Sitér dette innlegget Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
Hansi Svart 19.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2009 Pappa sier at vi skal vente til våren Hvis pappa betaler spiller det vel ingen rolle. Skal du betale selv ville jeg nok begynt å sondere terrenget allerede nå. At det blir billigere til våren har jeg ingen tro på her og nå, tvertimot. Sitér dette innlegget Link to post
Valianto Svart 19.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2009 (redigert) Har sett litt på denne"]denne[/url] siden den liker på vei utover mot hytta vår, men trodde de slutta å importere totakt i 2006. Denne var vel heller ikke så billig.. Redigert 19.Januar.2009 av Valianto (see edit history) Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
rago63 Svart 19.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2009 Du får ikke disse "billige". Dette er nok uansett en 2006-modell - med "K" som årskodeprefiks. Denne så jo pen ut, og kostet veiledende i 2006 ca 16 000.- Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Bearded Beast Svart 19.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2009 billigere til våren ja, den var god Sitér dette innlegget Link to post
Valianto Svart 20.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Hvis pappa betaler spiller det vel ingen rolle. Skal du betale selv ville jeg nok begynt å sondere terrenget allerede nå. At det blir billigere til våren har jeg ingen tro på her og nå, tvertimot. Jeg skal jo være med å delbetale selvfølgelig Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Hansi Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Da er det absolutt ingen grunn til å vente med motorkjøpet. Nå er det forholdsvis rolige tider i bransjen, burde være mulig å få til et akseptabelt kjøp. Sitér dette innlegget Link to post
Valianto Svart 20.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Nå har jeg virkelig fått selvtillit til å overbevise pappa Skal snakke med han når han er ferdig på jobb. Vis dere vet om noen 9.9hk'ere til salgs fra Oslo-Skjærhallen(Hvaler) må dere gjerne si fra Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.