hanssae Startet 19.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 19.Januar.2009 Jeg har flere plasser i båten der det er montert speil, dette synest jeg er en enkel og fin måte å få mere romfølelse på. I dag var det lugaren til ungene sin tur , jeg ringte til en glassmester og bestillte 6 speil på 40 x 30 , og en time senere var dei hentet og betalt , 600 kr. En halvtime og litt PL 400 senere får en ein helt annen opplevelse av lugaren. Bare ett lite tipps Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 19.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2009 Lekkert Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 19.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2009 Veldig bra. Hvordan montere du speilene, bare lim på... ? Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 19.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2009 Ja, jeg stakk speilene ned bak sengegavlen og limte med PL 400. Vurderte å bruke dobbelsidig tape , men det gjør det vanskelig å justere speilene nøyaktig. Sengegavlen var itillegg så stram at speilene " nesten " stod på plass uten lim. Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 19.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2009 (redigert) Bare glem dobbeltsidig tape, det henger ei stund og så går det i dørken. Særlig i varmt vær. Har prøvd det( i hus ) et par ganger. Men kanskje PL400 holder lenger? mvh JanS Redigert 19.Januar.2009 av JanS/Bamse (see edit history) Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Mr. Import Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 ja fint det der, ble luxus båt nå Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Overraskende bra resultat! Rommet ble helt annerledes. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
rover Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Bare glem dobbeltsidig tape, det henger ei stund og så går det i dørken. Særlig i varmt vær. Har prøvd det( i hus ) et par ganger.Men kanskje PL400 holder lenger? mvh JanS Neida.... Da er det "feil" tape, eller "feil" underlag:-) Riktig tape til riktig bruk.... Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 20.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Problemet med dobbelstridig tape er at du har bare en " sjangs " Med lim er det justeringsmuligheter , og det er nødvendig dersom en skal ha jevne fuger Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.