Jump to content

Sørlandstreff i 2009

Ulv I

Er det interesse for sørlandstreff i år?  

48 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Hei,

I fjor ble det ikke noe av sørlandstreffet. Derfor lurer jeg på om det er interesse for dette i år?

Hvis vi planlegger litt i god tid, kanskje folk kan legge opp løpet/planene etter dette.

Men før planleggingen i det hele tatt starter, så kan det være greit å vite om det i det hele tatt er oppsluttning og ønske om dette.

Er det interesse for å prøve på nytt med blanke ark og tegnestifter i år?

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Siste gang jeg leste av 270 grader på kompasset på vei hjem fra sommerens tokt var utenfor Lista. Da hadde jeg en ide om at jeg nå forlot sørlandet. Jeg var iallefall ikke på vestlandet!

Det hadde vert fint om man kunne arrangere flere treff rundt om da jeg leser og hører mye bra om treffene. På julebordet i Bergen ble det foreslått ett tilsvarende treff og jeg er helt sikker på mange gjester om man gjenomfører dette.

det er fint vestpå, men er det ikke naturlig at sørlandstreffet arrangeres på sørlandet? Strekningen Risør- Lillesand :flag:

Sørlandet strekker seg da lenger enn en til Aust-Agder da folkens :smash:

Er vel fra offisielt strekningen ca: Hidra-Risør :eek:

Vi har arrangert "SØRLANDSTREFFET" 3 år tidligere og har hatt deltakere fra Arendal til Lindesenes

og Wellcraft kom ned fra Kvinnherad på 2 av treffene :smash:

Så da trenger vi ikke diskutere hvor Sørlandet er

Trådstarter spør om det er innteresse for å arrangere treff i år og har anntydet aktuelle plasser :seeya:

Redigert av LALUNA II (see edit history)

Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Vi har arrangert "SØRLANDSTREFFET" 3 år tidligere og har hatt deltakere fra Arendal til Lindesenes

I så fall, kjære nabo, så ligger jo vi ca midt i sentrum av begivenhetene.

Om jeg må svippe fra Kristiansand til Søgne så får jeg heller tåle det.

Per Ulv holder nok følge og vel så det.

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

For å "treffe" publikum, vil jeg tro Blindleia er sentralt i forhold til Arendal - Kristiansand. Gjerstad er litt langt, såfremt man ikke har svært så hurtiggående båt. Blir det Kristiansand eller Søgne blir det ikke aktuelt for oss.

Hvis det derimot blir Blindleia er sannsynligheten tilstede for at vi kommer, dog under forutsetning at der er plass til en 66 foter. Her er også mange medlemmer med seil, ta derfor høyde for god nok dybde......

det er fint vestpå, men er det ikke naturlig at sørlandstreffet arrangeres på sørlandet? Strekningen Risør- Lillesand :flag:

her er det noen som ikke fulgte helt med i geografi timen ja, hehe.. satt du å drømte deg ut på havet?

"Sørlandet er en landsdel eller en region som omfatter de to fylkene Aust-Agder og Vest-Agder. Det er den sørligste av Norges fem landsdeler. Navnet Sørlandet ble først tatt i bruk av Vilhelm Krag i 1902. Før den tid regnet man området som en del av landsdelen Vestlandet.

Sørlandet har ti byer og 16 434 kvadratkilometer,[1] med til sammen 271 291 innbyggere (1. oktober 2007) [2] fordelt på 30 kommuner. Dette gjør Sørlandet til den desidert minste landsdelen, med 5,7 % av befolkningen og 5,1 % av fastlandsarealet i Norge. Befolkningstettheten er 16,5/km². Arendal og Mandal er landsdelens eldste bysamfunn, mens Kristiansand er i dag den største byen i området."

Men jeg er åpen for forslag, men det bør nok være et sted mellom lillesand og søgne et sted om jeg skal være med å arrangere det.

men hvis noen i arendal vil arrangere et sørlandstreff, så vær så god, jeg blir da med som deltaker.

Men litt for lang unna om jeg skal være med i trådene.

Så jeg satser på et sted, gjerne i blindleia, selv om jeg ikke er best kjent på plasser der. er bedre kjent på denne siden av kvåsefjorden :)

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...