greipfrukt Startet 21.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 21.Januar.2009 Heisann! Har en 1997 mod. Buster Magnum med senterkonsoll. Har alltid ønsker meg targabøyle til den, men sliter med å få tak i . Har hørt med Bjørn Fjellhaug AS, men får ikke noe svar hos de, var også i kontakt med en annen forhandler som påsto at han hadde, men da jeg spurte etter bilde hørte jeg ikke noe mer i fra han. Så spørsmålet går til dere, vet dere hvor jeg kan få tak i targabøyle til båten min? Skulle også tenkt meg å sett bilde av den. Har bare sett på nyere Magnum. Mvh. Magnus Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 21.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 Er en katalog her og mer info her. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 21.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 Hei Dykkeklubben eg er medlem hadde tidlegare ein Buster magnum (ca. 92 mod.) Me kjøpte targabøyle til den. Bøylen var så lealaus at det var komisk. Ask Sitér dette innlegget Link to post
greipfrukt Svart 21.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2009 Det hørtes da ikke helt bra ut, var det original Buster bøyle? Må ha noe som tåler en trøkk! Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Bøylen var original ja. Ask Sitér dette innlegget Link to post
greipfrukt Svart 22.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Okey. Mulig jeg prøver å tegne en selv, bor like ved en sveisehall, mulig noen der kan sveise den for meg. Noen som har prøvd dette før? Å tegne selv? Sitér dette innlegget Link to post
greipfrukt Svart 23.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Skal prøve å få sveiset en. Eneste jeg er usikker på et å få festet den kraftig nok, legger ved et bilde hvor jeg har tegnet inn hvor jeg har funnet ut det er sterkest på båten. GJERNE kom med innvendinger på dette. Tenker å ha en plate som er like stort som det røde omrisset og fjerne pullert ( flytte opp i targabøyla ) og ha 4-5 fester der. Meninger om dette? Sitér dette innlegget Link to post
greipfrukt Svart 25.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2009 Ingen som har noen formeninger om dette? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.