Jump to content

Targabøyle til Buster Magnum

greipfrukt

Recommended Posts

Heisann!

Har en 1997 mod. Buster Magnum med senterkonsoll. Har alltid ønsker meg targabøyle til den, men sliter med å få tak i . Har hørt med Bjørn Fjellhaug AS, men får ikke noe svar hos de, var også i kontakt med en annen forhandler som påsto at han hadde, men da jeg spurte etter bilde hørte jeg ikke noe mer i fra han. Så spørsmålet går til dere, vet dere hvor jeg kan få tak i targabøyle til båten min? Skulle også tenkt meg å sett bilde av den. Har bare sett på nyere Magnum.

Mvh.

Magnus

Skal prøve å få sveiset en. Eneste jeg er usikker på et å få festet den kraftig nok, legger ved et bilde hvor jeg har tegnet inn hvor jeg har funnet ut det er sterkest på båten. GJERNE kom med innvendinger på dette.

Tenker å ha en plate som er like stort som det røde omrisset og fjerne pullert ( flytte opp i targabøyla ) og ha 4-5 fester der. Meninger om dette?

s5030022af7.th.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...