TB2855 Startet 21.Januar.2009 Del på Facebook Startet 21.Januar.2009 Hei. Vi nord om Stad som har lyst å utforske svenskekysten, og som ikke vil bruke halve sommeren på å steame ned norskekysten for så å snu før ferien er over, må benytte oss av andre alternativer. Sånn som å leige hytte/hus eller trekke med en campingvogn (ops. jeg bannet på BP sorry). Er det noen her på BP som har eit tips eller tre om plasser jeg bør sjekke opp? Selfølgelig i nærheten av den svenske sjærgården. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Salt Svart 21.Januar.2009 Del på Facebook Svart 21.Januar.2009 Gjestgiveriet på Værøane (Väderöarna) - sjekk på www.fjallbacka.net. Skyss fra Fjällbacka. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
MajorAndy Svart 21.Januar.2009 Del på Facebook Svart 21.Januar.2009 Vindön Camping på....ja, Vindön. Kan koordineres med besøg hos NordWest... Andy Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 22.Januar.2009 Del på Facebook Svart 22.Januar.2009 Hei! Jeg ser du ønsker deg til svenskekysten, men kunne leie av båt på Dalslandssjøene være noe å vurdere? Se i så fall her. Trykk på "Alla fakta" øverst i venstre hjørne og så "Båtar att hyra" i menyen som kommer frem under. Sitér dette innlegget Link to post
Moas-ark Svart 22.Januar.2009 Del på Facebook Svart 22.Januar.2009 På www.blocket.se er det mange som annonserer hus/hytter til ukesleie! Søk på Strömstad, Tanum, Sotenäs, Lysekil, Tjörn og Orust, de er vel kanskje de mest aktuelle! Sitér dette innlegget Nancy, trenekke 21 fot fra 1930. 1995-2001 Arina hvalersnekke 27 fot. 2001-2008 Miranda mahognysnekke 33 fot. 2008- 2021 Dirlanda, tre-motorseiler, 29 fot. 2021- Link to post
olews Svart 22.Januar.2009 Del på Facebook Svart 22.Januar.2009 Vi du ha med vogna helt ut til havet kan du prøve Ramsvik Stugby & Camping like ved det nordlige utløpet av Sotenkanalen. Her har du havet rett utenfor på vestsiden og fin strand på østsiden. Kan anbefales. Tilbrakt to netter der for noen få år siden. Website : Ramsvik Ole Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Sira Svart 22.Januar.2009 Del på Facebook Svart 22.Januar.2009 Du kan jo leie en "stuga" på Tanumstrand, så ligger etter mitt syn den fineste skjærgården rett utenfor døra. Har du barn så finns det både innendørs og utendørs badeland der også. Sjekk her Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Union Svart 22.Januar.2009 Del på Facebook Svart 22.Januar.2009 Prøv å kontakte en av gutta, på www.mareadventure i Strømstad. Det er to norske karer som leier ut båter fra Strømstad, da har du et fantastisk utgangspunkt for å oppleve den svenske Vestkysten, lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 22.Januar.2009 Del på Facebook Svart 22.Januar.2009 Tanumstrand og ikke minst skjærgården på utsiden er en fin kombinasjon som kan anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 23.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Januar.2009 Takk for svar, mye å ta tak i her. Er det noe spennende sør for Gøteborg? Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
REM Svart 23.Januar.2009 Del på Facebook Svart 23.Januar.2009 Nei Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Salt Svart 23.Januar.2009 Del på Facebook Svart 23.Januar.2009 Takk for svar, mye å ta tak i her. Er det noe spennende sør for Gøteborg? tja... Nei Det var bastant, men likevel noen små alternativer: Skjærgården sør for Göteborg (jeg har ikke stoppet der) Onsalalandet (jeg har ikke stoppet der heller) i Bua og ved Ringhals er det småsteder med havner. Anholt. Rett sørover fra Vinga, en passe dagsreise. Læsø: Østerby er ikke alt for langt fra Sverige. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
tomeriks Svart 23.Januar.2009 Del på Facebook Svart 23.Januar.2009 Onsala landet er trist... Ikke stort mer å si om det. Varberg, halmstad osv er fine byer, men det finnes ikke noen sjærgård av betydning på utsiden.. Sitér dette innlegget Link to post
lundberg Svart 24.Januar.2009 Del på Facebook Svart 24.Januar.2009 Okall man åka bil runt i sverige så är ostkusten inte att förakta. I skåne har du österlen med Simrishamn o Kivik tex. Blekinge har många dålda perler o en skärgård som e fin där det går att ta sig ut utan båt. längre norrut så har du en fantastisk skärgård från Oskarshamn upp till Sthockolm tex Vestervik där det inte är långt till Vimmerby o Astrids Lindgrens värld. Fyrudden är helt klart en pärla för sig Söderköping en pittoresk liten by där Göta kanal startar. Norrköping Nyköping O Oxelösund har alla möjlighet att hyra båt desutom har de turbåtar som tar en ut i skärgården. Men från Sthockolm har man ett enastående utbud att komma sig ut i arkepilagen. Tex med vaxholmsbåtarna som man kann öluffa med. O det fins ett stort utbud med pensjonat o vandrarhem att övernatta med. Vestkusten i all ära men ostkusten är ett strå vassare i mitt tycke. Men alla e vi olika Go tur Sitér dette innlegget Det är bara idioten som anser sig fullärd. Var det en klok man som sa en gång. Må jag aldrig bli idiot!!!!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.