Rångepådl Startet 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 22.Januar.2009 Jeg skal bytte et ødelagt løftehåndtak på pontongen på min 10 fots RIB. Lime på det nye håndtaket tror jeg skal gå greit, men hvordan får jeg fjernet det ødelagte først? Er skeptisk til å bruke varme... Noen som har gjort tilsvarende tidligere? Aurora Boralis Sitér dette innlegget Link to post
periss Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Fjernet fenderlist på min gummibåt, for så å sette på ny. Brukte hårføner for å myke opp limet. Gikk greit etter litt plunder i starten . Er det en spesiel grunn til at du ikke vill bruke varmluft? Sitér dette innlegget Link to post
God Sommer Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Tro også du må bruke varme, det er jo bare å være forsiktig i starten..... Sitér dette innlegget Link to post
Rångepådl Svart 22.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Får prøve med føner kanskje. Redd for at varmepistol kan ødelegge pvc'en. Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 En kompis av meg kjøpte en dynge av en rib for mange år siden. Han kanstet seg over med fint slipepapir 1000 papir og båten blei dønn strøken og 4 doblet seg i verdi. kansje du kan slipe det vekk?? Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.