Selby Startet 7.Mai.2004 Del på Facebook Startet 7.Mai.2004 Den ene flapsen sitter fast i nedre posisjon, pumpen går som den skal og det er olje nok i tanken. Henger bare selve stempelet, eller kan det være annet "leamikk" som er defekt. Takknemelig for tips. Sitér dette innlegget Link to post
Marø Svart 8.Mai.2004 Del på Facebook Svart 8.Mai.2004 Jeg hadde samme problemet med den ene trimflapsen min i fjor. De er av merke Bennett. Ptoppen av pumpa sitter det 2 stk. ventiler. Enkle å skifte. Den ene min hadde brent seg slik at pumpa gikk som den skulle, men ventilen åpnet ikke. Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 8.Mai.2004 Del på Facebook Svart 8.Mai.2004 Hei. Hadde samme problem i fjor, og hos meg åpnet ikke ventilen seg, pga dårlig kontakt i bryteren ved dashbord..sjekk med voltmeter hvor mye strøm ventilen får... hos meg var det 4 volt..og det var ikke nok til at den ville åpne seg.. litt pussing på kabelsko, og litt wd 40, så fungerte allt igjen... Lykke til mvh Henboe Sitér dette innlegget Link to post
yevensen Svart 8.Mai.2004 Del på Facebook Svart 8.Mai.2004 Her er en side med tips:http://www.trimmaster.net/id28.htm Sitér dette innlegget Link to post
Solo Svart 8.Mai.2004 Del på Facebook Svart 8.Mai.2004 . Henger bare selve stempelet, eller kan det være annet "leamikk" som er defekt. :crazy:Hadde en Saga hvor jeg koplet fra sylinderen som sitter på flapsen,hengslingen på flapsen mot skroget var fastgrodd av bunnstoff og korrusjon og måtte 'moves' opp for å kunne beveges igjen. SOLO Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 9.Mai.2004 Del på Facebook Svart 9.Mai.2004 Den ene flapsen sitter fast i nedre posisjon, pumpen går som den skal og det er olje nok i tanken. Henger bare selve stempelet, eller kan det være annet "leamikk" som er defekt. Takknemelig for tips. Her har du lenke til User Manual med "Fault Finding". Har ikke sjekka, men mener å huske at den feilen du har er beskrevet. evenR4u Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
evenR4u Svart 9.Mai.2004 Del på Facebook Svart 9.Mai.2004 Den ene flapsen sitter fast i nedre posisjon, pumpen går som den skal og det er olje nok i tanken. Henger bare selve stempelet, eller kan det være annet "leamikk" som er defekt. Takknemelig for tips. ... og så var det lenka da........... http://www.bennetttrimtabs.com/ownman.pdf evenR4u Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Selby Svart 9.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2004 Alt ok nå. Sjekket spenning frem til magnetventilene etterhvert som flapsene ble kjørt opp/ned, det viste seg da at der ikke kom spenning til den ene magnetventilen. Måtte inn under dashbordet å feilsøke, og en løs forbindelse ble funnet. Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 25.Juni.2008 Del på Facebook Svart 25.Juni.2008 Nå er jeg flink, plukker frem gammel tråd for å spare plass på BP serveren.. Samme problem som trådstarter, ene flapsen satt fast og ville ikke komme opp igjen. Viste seg i mitt tilfelle å være dårlig kontakt i plugen på toppen av trimpumpen til flapsene. Dette førte til at ventilen til den ene flapsen ikke åpnet. Pumpen gikk men ingen ting skjedde. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.