Dixi Startet 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 24.Januar.2009 Opplever at mine anodene på saltvannsiden på mine to AQAD40B tæres opp svært fort, og en sesong er mer enn nok før de er modne for å byttes. Er dette å regne som normalt, eller bør jeg sjekke noe her? Er det noen som har tips for demontering av oljekjøler i samme motor? Takknemlig for alle svar. Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 25.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2009 Hadde en TAMD40 som er samme motor, der byttet jeg begge anodene som stod i varmeveklseren en gang i løpet av sesongen, det at de tæres opp er jo bare at bevis på at de gjør jobben. De to andre byttet jeg en gang i året Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
shark1 Svart 25.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2009 Hvor sitter disse anodene hen?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.