catano Svart 21.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2009 Hei Jo en ting er sikkert du har stort pågangsmot. Jeg skal ikke ta gleden fra deg men jeg opplevde at det høytalerstoffet som du bruker desverre falmer noe voldsomt i solen. Ellers er resten av arbeidet stiligt som f... Blir spennendes å se fart på saken til slutt. mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
toffer Svart 21.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2009 kvamsøya heite det her tor313 vist det sier deg noko:) catano: ja det kan hende, jeg har ikkje so mykkje erfaring med stoffet endå..men det virka greit..so det gjenstår og sjå kor det går ;) Sitér dette innlegget Link to post
toffer Svart 22.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 styrbord side gulv babord side..3mm gummi matte gulv styrbord side.. tadaaa!! ferdi invendig! ferdig innvendig..bilde er litt dårlig pga hastverk å få den på sjø før det vart mørkt! ;) der er den! fiks ferdig:) rimelig fornøgd me resultatet selv:) litt dårlig bilde her også men, det kjem fleire av bedre kvalitet etter kvart litt morsom kveld, fekk den faktisk ut på full fjøre sjø hehe :P Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 hva med ventilasjon da, vi har vel ikkje glemt det? Sitér dette innlegget Link to post
toffer Svart 22.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 jo hadde vel gjort seg me ventilasjon..det kjem vel ein ventil i taket etterkvart..forelødig driv eg å eksperimenterer med ventilasjon i dørene å litt luftestillinger å sant..;) Sitér dette innlegget Link to post
Valianto Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Hvor langt tid har du brukt på å bygge den ? Du er jo j.... flink (og de andre vis du har fått hjelp da) Noe av det jeg liker best med BP er jo disse prosjektene da Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Djupevågen Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Utrolig spennende ! Blir spennende å se den på sjøen ! Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Bånn gass, dette var gøy, til lykke med båten, la oss få se den i action Sitér dette innlegget Link to post
toffer Svart 22.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 begynte vel som smått rett før jul ca.. ja eg har ein flink far som har gjort masse også:) de kjem bedre bilder ja;) vart litt mørkt der til slutten :P Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 23.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2009 Veldig spennende prosjekt. Hvor tung ble båten til slutt? Skal bli spennende å høre hvordan den oppførere seg i sjøen og hvilken fart du får på den. Lykke til videre... Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 23.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2009 ka mange kilo det går med av glassfiber og polyester på et slikt prosjekt da skal tru? har du noe oversikt over det Sitér dette innlegget Link to post
toffer Svart 24.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 heisan ja..måtte på jobb et par veke jen eg..båten veg ca 850kg alt i alt..å glassfiberen veg ca 650-680kg...den er helt utrolig i sjøen nesten ikkje noke banking vist det er litt sjø..håpar på ca 35 knop..men har ikkje målt noko endå...berre og kome me spm vist dåkke lurer på noko ;) skal svare til beste evne.. Sitér dette innlegget Link to post
toffer Svart 25.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 36 knop!! målt med gps!! juhuu!!! Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Hadde vært stas å få se bilder av skuta i dgaslys - på sjøen :-) Sitér dette innlegget Link to post
toffer Svart 25.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 bilder kommer om ca 1 veke kansje litt meir..eg er på jobb for øyeblikket..so det er faren min som er heime å tester båt heh..litt mesunnelig berre!!!!!!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
toffer Svart 10.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2009 her er also båten i dagslys å i fart:) litt uklart vart de men.. å me de takka ej før mej på ei stond...spørsmål å komentara tar eg hjertelig i mot;) Sitér dette innlegget Link to post
toffer Svart 10.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2009 her er foresten ein link til ein video av den !;) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 10.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2009 Så da ut til å gå fint i sjøen, kanskje litt lav med baugen...? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.