Ask Startet 25.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 25.Januar.2009 Hei Båten vår har to av overnevnte motorar. Ein motolabb er defekt og må skiftast. Yanmar skal ha 1805 NOK per stk. Maritim tek under 400 NOK per stk. Maritim oppgir shore og stivhet, men det fortel meg ikkje mykje. Korleis finn eg ut kva som er rett labb? På den originale labben er gummien merka med "75". Båten har seglbåtdrev. Takksam for svar. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 25.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2009 75 er hardheten! hvis de var noe av de du lurte på? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
NordicX2 Svart 25.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2009 Pleier å ligge en del sånne yanmarlabber på Ebay.... Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 25.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2009 Du har ikke oppgitt hvor du bor, men Marine & Industrisalg på gamle HSD kaien i Bergen kan være plassen å besøke. Fikk meget god hjelp her for en del år siden da jeg trengte nye labber til Forden. Prisen for delene og servicen som ble utført for å finne mine "ukurante" deler var absolutt godkjent... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
bellen Svart 25.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2009 Det er anbefalt å skifte ut alle motorlabbene på samme motor, likavel om det er bare en som er deffekt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.