herobolero Startet 26.Januar.2009 Del på Facebook Startet 26.Januar.2009 Hei, er det noen som vet hvor det lønner seg å heise opp båten for vårpuss? Vi har en 34' seilbåt i boblehavn, men ønsker å bestille dato for oppheisning og vårpuss et eller annet sted i Indre Oslofjord. På forhånd takk! Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig oppheisning.For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Heisann! Vær snar å endre tråd tittelen til noe annet så tråden ikke blir låst. f.eks til "Trenger kranhjelp til 34' seilbåt" Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Pelle Parafin Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Velkommen til forumet! Du bør skifte emnetittel på innlegget ,ellers blir det fjernet. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene.For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Xtian Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Prøv f.eks. Sørfonden Slipp AS. De har også en velutstyrt butikk ca. 2m fra slippen slik at det bare er å legge igjen kredittkortet der når du begynner på båtpussen, og så hente ut bunnstoff, polish, kaffe og pølser etterhvert som du trenger det Ellers finnes det mange andre slipper i indre oslofjord, du kan jo også prøve på Solvik, Blommenholm, Leangbukta... Det var vel de jeg kom på i farten. Så håper jeg du har fått noen nyttige tips om slipper i tillegg til gode råd om utforming av emnetitler. Christian 8-) Sitér dette innlegget Ve den som er ute på havet i slikt et vær -- uten båt. Link to post
Union Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Den billigste jeg har prøvet er Nærsnes Slipp, snakk med Steinar Amundsen, han er en hyggelig løsnningsorientert mann og prisen er betraktlig lavere enn inne i Fjorden. Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 - eller prøv båtopplaget på Sjølyst. Det er vel av de rimeligste tror jeg. ( Drives av båtforeningene) Sitér dette innlegget Link to post
opus Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Eksempler på hva det koster? Ta f.eks denne 34fots seileren, oppheising, spyling, leie av krybbe/støtter, 1dag(dagsleie) til stoffing, utsetting? Sitér dette innlegget Link to post
dhjerp Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Jeg også ville tatt en telefon til Amundsen på Nærsnes, ikke bare for at jeg er oppvokst der men både prisene og servicen er veldig bra. Sitér dette innlegget Link to post
HaHa Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Et annet alternativ er å ta Heroen 'hjem' til Hero Marin på Storsand (priser). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.