Torbjoho Startet 26.Januar.2009 Del på Facebook Startet 26.Januar.2009 Hei, vi er en guttegjeng som planlegger å seile til Skagen i Kr.himmelfartshelgen. Noen som har peiling på hvor lang tid vi bør beregne hver vei? Båten har lystall på 1.17. Får vi den midt i mot går vi nok for motor. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Åsgårdstrand og ned ca 20 +, timer tenker jeg. Se resultatene fra helly Hansen skagen race som går samme helg. Sitér dette innlegget Link to post
Herr Felle Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 (redigert) Det kommer jo selvfølgelig litt an på hvor du reiser fra. Jeg har seilt Skagen Race fra Åsgårdstrand noen år og brukt alt fra 11 til 24 timer ned. Hjemturen er gjerne mer behagelig og vel så rask. edit: og så leste jeg hele overskriften også. Oslo ja... legg på 4-5 timer. Redigert 26.Januar.2009 av Herr Felle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Fra Oslo må du regne mellom 24-30 timer, avhengig av vær og vindretning. Jeg har krysset ned en gang på 19 timer, men da blåste det storm. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Men vær forberedt på trengsel i havna i Skagen. Starten i årets Skagen Race går fra Åsgårdstrand onsdag kveld ca. kl. 20. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.