Astor Startet 26.Januar.2009 Del på Facebook Startet 26.Januar.2009 Jeg har en liten lekkasje i et vindu på badet ombord og finner ikke hvor vannet kommer inn. Har kjøpt Capt. Tolleys vidunderdråper. Mener at de sa det var et tyntflytende lim. Dette krever vel noe mer varme enn pluss 2-3 grader vil jeg tro for at det skal finne veien til lekkasjepunktet. Noen som har erfaringer med capteinens lim? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Nordåsen Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Mitt vindu ble tett av dette stoffet. Ingen lekkasje etter en sesong... Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Hadde også en lekkasje i fjor sommer som ble prøvd ut med samme vidundermiddel flere ganger. Suksessen var heller dårlig. Kan jo være at jeg angrep problemet på feil plass. Har hørt av andre at produktet skal være bra. Sitér dette innlegget Link to post
K. Hauge Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Et meget bra produkt som tetter mye bedre enn alle tyktflyende stoffer som klistres rundt vinduene med dårlig resultat. Men du må ha tørt vær. Gjenta gjerne behandlingen. Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Jeg brukte denne, fikk klar beskjed at det skulle være over 15 grader og tørt når dette skulle brukes. Pass på å tørke evt. søl, jeg glemte noe og har store problemer å få det bort fra gelcoaten etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
Amica Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Hei. Jeg brukte også dette midlet på vår forrige båt, (Tresfjord 28), med godt resultat. Da vi kjøpte båten var det lekkasje rundt flere vinduer, men etter gjentatte behandlinger ble resultatet meget bra. Støtter imidlertid tidligere innlegg om at det er en fordel at det er tørt når behandlingen finner sted og vær nøye med å fjerne stoff som har kommet på gelcoaten. Geir Sitér dette innlegget skipper på Amica Blogg Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.