espenchr Startet 26.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 26.Januar.2009 Jeg vurderer å kjøpe en Askeladden Z7 2007 mod med 200 hk dieselmotor Mercruiser 2,8 ES. Selger skal ha en halv mill for båten, og lar seg ikke rikke på prisen. Jeg ser imidlertid at det er flere Z7-ere på finn.no som har vært ute for salg lenge. Bør jeg slå til på dette tilbudet? Er det et godt eller et dårlig kjøp? Hva synes forumdeltagerne? Sitér dette innlegget Link to post
baanet Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Hei. Jeg solgte en 06 mod z7 for 560000 i 07 den hadde bensin motor men det var veldig riktig i den båten følte jeg. Men de med diesel motorer var jo den gang endel dyrere så da har prisene gått mye ned virker det som ja. Så det kan virke som prisen på denne er grei i forhold til de andre på finn. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Hei og velkommen til forumet. Den prisen er jo lavere enn noen av de annonserte på Finn.no med diesel. Så hvis båten ellers er bra utstyrt og i bra stand virker det jo som bra pris, men det er umulig å si om du kan sparte noen ti-tusener på å vente. Sitér dette innlegget Link to post
Los Endos Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Hvis båten er pen, utstyret er det du ønsker deg, og magefølelsen er god. Er det da verdt å vente for kanskje å spare noen titusener? Prisen høres bra ut i mine ører. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.