båtglede Startet 26.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 26.Januar.2009 Hei Er fornøyd eier av Nimbus 26 AC 88 modell med en Tamd 31 124 hk diesel. Noen som kan hjelpe meg med et problem som jeg fant ved oljeskift i høst på girkassen. Gir oljen inneholdt nemlig vann?? Jeg hører en suselyd når jeg tømmer girkassen ( vacumlyd) Girkassen bruker vanlig motorolje av samme type som motor. Kan det være oljekjøler/ veksler? Motoren ryker litt lys røyk selv om den er varm. Ellers bra kondisjon på motor. Takknemlig for et eventuelt svar/ innlegg på dette, fra noen som har litt peiling eller erfaring. mvh Nimbus 26 AC Sitér dette innlegget Link to post
Mr. Import Svart 26.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2009 hmmm, oljekjøler gearet som tatt kvelden ,lekkasje mellom olje og vannsløyfe i kjøler mest sannsynlig Sitér dette innlegget Link to post
båtglede Svart 29.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2009 Er redd for det. Kan det være mulig å få kjøpt sånt nytt og hva kan det koste? Sitér dette innlegget Link to post
Båtdrømmeren Svart 29.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2009 Hvordan gearkasse er det? Sitér dette innlegget Link to post
Båtdrømmeren Svart 29.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2009 (redigert) Redigert 29.Januar.2009 av Båtdrømmeren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.