Ingeniøren Startet 28.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 28.Januar.2009 Noen her som vet hvem som kan skaffe aluminiumsrør for salingshornet til mesanmasten på en Viksund goldfish? Det er et vanlig rør som er eloksert. Litt dumt å måtte kjøpe seks meter når en trenger bare en liten stump. Diameter er ikke veldig kritisk da jeg kan lage nye fester og endeplugger relativt enkelt. Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 28.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2009 (redigert) Kontakt en skraphandel,der finner du det meste,aluminium-rustfritt-galv.-etc. Redigert 28.Januar.2009 av Pelle Parafin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 28.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2009 Siden du ikke nevner noen diameter så antar jeg at du kan bruke nesten hva som helst. Finnes mange ting som brukes aluminiumsrør som f.eks båtshake, vaskekoster, moppestativer. Ta deg en runde i heimen så får du se om du kan ofre noe. Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 28.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2009 (redigert) Hva med en tur til for eks. Europris! Kjøp deg et balkong flagg til 149,- Da får du et alurør på 1,5m og kanskje nytt flagg til båten Bare et forslag! Velkommen til Båtplassen Redigert 28.Januar.2009 av Bøljan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingeniøren Svart 9.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2009 Balkongflagg blir nok for tynt, men det med en båthake tror jeg er en kjempeide! Får sjekke hos Biltema eller annet billigsted. Takk for tipset! Siden du ikke nevner noen diameter så antar jeg at du kan bruke nesten hva som helst. Finnes mange ting som brukes aluminiumsrør som f.eks båtshake, vaskekoster, moppestativer. Ta deg en runde i heimen så får du se om du kan ofre noe. Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 9.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2009 Bygger'n har rør i "alle" dim og lengder. mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.