Komlo Startet 28.Januar.2009 Del på Facebook Startet 28.Januar.2009 Lurer på om det er nokon som veit kvar eg kan få tak i rustfrie stiftar i bergensområdet eller på nettet? Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 28.Januar.2009 Del på Facebook Svart 28.Januar.2009 Forsøk Tools eller Motek Husk skal du bruke det i båt bør du bruke syrefast. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
TMe Svart 28.Januar.2009 Del på Facebook Svart 28.Januar.2009 Sonderte Tools/Luna katalogen 2009 for en tid siden og der er det rustfrie stifter på s.826 til 829 samt en oversikt over hvilke stiftepistoler som kan brukes. De benevnes som rustfri, syrefast er ikke nevnt. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 30.Januar.2009 Del på Facebook Svart 30.Januar.2009 Klarer desverre ikke å huske hvor jeg kjøpte mine, mulig det var på jernia. Ta med magnet... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.