Birchwood 320 Startet 29.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2009 Noen som har erfaring med slike tanker. Og hvor får eg kjøpt ein slik. Hadde link tidligere men finner ikke igjen. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Birchwood 320 Svart 1.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2009 Ingen som veit om slikt???? Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
avmønstret5 Svart 1.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2009 Jeg hadde elastiske vanntanker i en motorseiler noen år og disse virket godt. Men en må passe på at de ikke utsettes for gnag, og de må ha bra plass til å utvide seg. Skulle ikke være store forskjellen i forhold til septik. Sitér dette innlegget Link to post
Uffe Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Jeg hadde elastiske vanntanker i en motorseiler noen år og disse virket godt. Skulle ikke være store forskjellen i forhold til septik. Vil tro at forskellen bliver meget markant, hvis tanken bliver utæt. Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 (redigert) Det gjelder også ståltanker . Det som er viktig med slike tanker er at de ligger "gnagfritt" under alle forhold og godt festet. Personlig vil jeg foretrekk en syrefast ståltank, men det har noe med plass og muligheter å gjøre. Redigert 2.Februar.2009 av pettersand (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
opus Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Jeg hadde elastiske vanntanker i en motorseiler noen år og disse virket godt. Men en må passe på at de ikke utsettes for gnag, og de må ha bra plass til å utvide seg. Skulle ikke være store forskjellen i forhold til septik. Jeg har erfaring med elastiske vanntank. Lå nede i benken, på matte av "vegg-til-vegg"-teppe for å motvirke gnag. (Men vanntankene har vel ikke lufting, på samme måten som septiktanken.) Disse elastiske plast-tankene til sepik må jo være diffusjonstette/lukt-tette, som skikkelige sepikslanger. Det positive er vel plasseringen, kan fylle ut et rom med ukurante dimensjoner. Og kanskje muligheten til å enkelt få hele skiten ut , uten for mye demontering og søl (om slanger er lange nok.) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.