myhreoe Startet 29.Januar.2009 Del på Facebook Startet 29.Januar.2009 Hei tidligere eier hadde tjuvpakk i garasjen som tok nevnte del Hadde vært veldig kjekt om det er noen som vet om eller har en delemaskin eller helst bare den delen. Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
JonnyBoy Svart 30.Januar.2009 Del på Facebook Svart 30.Januar.2009 (redigert) Regner med det er stoppsolenoiden du mener med "dragmagnet", dvs del nr 11 på bildet under? Så vidt jeg vet, har du en Bosch VE dieselpumpe. Dette er en pumpe som er brukt i mange bil- og båtmotorer, f.eks Volvo Penta, Mercruiser, Peugeot, VW/Audi og sikkert mange andre. Vil derfor tro det er mulig å finne en slik solenoid for eksempel hos en bilopphugger. PS: jeg har litt BMW deler til motor/gir/drev liggende, men kan dessverre ikke hjelpe deg med solenoiden. Send meg gjerne en IM om du behøver noe annet. Redigert 30.Januar.2009 av JonnyBoy (see edit history) Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
myhreoe Svart 3.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2009 Har sjekket med div lev. Og skjønner nå hvorfor tjuvpakket har forsynt seg. Solenoiden koster kun 3600,- pluss moms Når det gjelder til bil så er de som blir brukt der beregnet for fast 12V mens motor går. Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
JonnyBoy Svart 3.Februar.2009 Del på Facebook Svart 3.Februar.2009 Billigere å kjøpe fra USA: Fuel shut off - $197.59 . Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.