Superkul Startet 30.Januar.2009 Del på Facebook Startet 30.Januar.2009 jeg har irritert meg på manko av målere og tenningslås som mangler på flygern og har handlet inn målere - givere etc det fulgte med en ekstra tenningsbryter med like nøkler som nede - jippi - men å koble opp dette er det plankekjøring?? tenkte å legge opp fra eksisterende likt opp på fb bruke samme nr bakpå låsene og samme tykkelse på ledninger men glemmer jeg noe her?? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Frøken Fryd Svart 30.Januar.2009 Del på Facebook Svart 30.Januar.2009 Jeg synes det er tull med tenningsnøkler på flybridge. Jeg har koblet inn trykk knapper for start av motorer, og dødmannsbrytere for stopp av motorer. Nøkler settes i nede. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkua Svart 30.Januar.2009 Del på Facebook Svart 30.Januar.2009 Hei! Hos meg er instrumentene koblet så så de går på når jeg setter på tenningen nede. Det eneste jeg kan gjøre fra fly er å stoppe motorene med stoppknapp. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 30.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2009 hmmmmmm det var noe å tenke på ja skal se litt på det i dag - kan hende jeg må skrinlegge det med nøkkel oppe pga plass til ledninger ned - er ganske begrenset hull å strekke i Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.