Enzo Startet 31.Januar.2009 Del på Facebook Startet 31.Januar.2009 (redigert) Kan du liste opp 5 ting som var viktig da du valgte den båten du har i dag. Da du valgte den så var du sikkert inne på å kjøpe en annen båt , hvilken båt var det og hvorfor valgte du ikke den ? * Hadde forhandlerleddet/verftet mye å si ? * Hadde klasseklubb , medlemskap i foreninger noe å si ? * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt ? * Betyr fart mye for deg ? * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ? * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner ? * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? * Har du kjøpt din siste båt ? * Er du en av kongeforbundets båtbøller Redigert 31.Januar.2009 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 31.Januar.2009 Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 (redigert) * nei * nei * nei * nei (byttet i 2007 fra 2x260 HK bensin til seil...) * ja, siste båtbytte var grunnet ønske om mer plass i cockpit (2 ratt og ståhøyde under teltet) * vurderte Bavaria og hadde all hetsingen i bakhodet, men det var andre momenter som avgjorde * egentlig ikke, det er en modningsprosess å finne rett båt, ikke noe en kan lære fra andres erfaringer * særlig... * ? Redigert 31.Januar.2009 av Framtia (see edit history) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Skipper Worse Svart 31.Januar.2009 Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 * Hadde forhandlerleddet/verftet mye å si ? NEI * Hadde klasseklubb , medlemskap i foreninger noe å si ? NEI * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt ? NEI -- det er da for pokker MITT valg vel? * Betyr fart mye for deg ? Egentlig ikke. Som kjent tar det lengre tid å eldes, når båtlivet leves i sakte fart. * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ? Designer betydde en del (Olesinski) * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner ? Ville ikke fall emeg inn. Mine valg er mine og andres gnål betyr intet * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? :lol: på ALLE!! En eller annen gang i blant i ale fall nåt ett eller annet år til hel**** * Har du kjøpt din siste båt ? Kanskje ... mnei x-fot syken ligger latent * Er du en av kongeforbundets båtbøller Bare hekksjøgeneral. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
båtn2 Svart 31.Januar.2009 Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 Pris, alder, fart og størrelse var avgjørende for mitt valg. Hvilket merke var ikke så avgjørende men produksjonsland var en avgjørende faktor Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
nimbuster Svart 31.Januar.2009 Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 Hadde forhandlerleddet/verftet mye å si ? Nei * Hadde klasseklubb , medlemskap i foreninger noe å si ? Nei * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt ? Ja * Betyr fart mye for deg ? Nei * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ? Nei * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner ? Nei * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? Nei * Har du kjøpt din siste båt ? Ja, pr. idag. * Er du en av kongeforbundets båtbøller ? ? Hva slags spørsmål er dette trådstarter? Sitér dette innlegget Link to post
nives Svart 31.Januar.2009 Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 * Hadde forhandlerleddet/verftet mye å si ? NEI * Hadde klasseklubb , medlemskap i foreninger noe å si ? NEI * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt ? NEI * Betyr fart mye for deg ? Fart har betnydning, har en god avstand til mitt ynglingsområde.20 knob var et ønske. * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ? Ønsket bakvegg, med min.2 lugarer * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner ? Nei * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? Noen ganger er det allright......................................Har hatt et skikkelig bomkjøp engang. * Har du kjøpt din siste båt ? Sannsynligvis ikkje * Er du en av kongeforbundets båtbøller Bare når eg må frem, og andre ligger i vegen DVS. Skjelden Sitér dette innlegget Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
Hulda Svart 31.Januar.2009 Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 * Hadde forhandlerleddet/verftet mye å si ? NEI * Hadde klasseklubb , medlemskap i foreninger noe å si ? NEI * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt ? NEI * Betyr fart mye for deg ? NEI * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ? Mja * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner ? NEI * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? NEI * Har du kjøpt din siste båt ? Irrelevant * Er du en av kongeforbundets båtbøller Hvem er det? * Hadde lyst til å bygge en seilbåt selv. Stygg og kompromissløs. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 31.Januar.2009 Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 * Hadde forhandlerleddet/verftet mye å si ? Nei, arvet båten * Hadde klasseklubb , medlemskap i foreninger noe å si ? Nei * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt ? Nei * Betyr fart mye for deg ? Nei * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ? Ja * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner ? Nei * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? Nei * Har du kjøpt din siste båt ? Nei * Er du en av kongeforbundets båtbøller? Ser ikke behov for medlemskap i KNS Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Bjerknez Svart 31.Januar.2009 Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 Kan du liste opp 5 ting som var viktig da du valgte den båten du har i dag.Da du valgte den så var du sikkert inne på å kjøpe en annen båt , hvilken båt var det og hvorfor valgte du ikke den ? * Hadde forhandlerleddet/verftet mye å si ? * Hadde klasseklubb , medlemskap i foreninger noe å si ? * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt ? * Betyr fart mye for deg ? * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ? * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner ? * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? * Har du kjøpt din siste båt ? * Er du en av kongeforbundets båtbøller 1. Nja.. litt kanskje. Liker å støtte norge, så langt de tilbyr noe jeg vil ha. 2. Nei 3. Nei 4. Nja... litt. 5. ja 6. ja, og det viser seg å stemme med virkeligheten også i mitt tillfelle 7. Nei 8. NEI! 9. båtbøller kan dem gjerne være... men ikke kom i veien for meg når jeg snitter brygga di! Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Brynjar Svart 31.Januar.2009 Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 Kan du liste opp 5 ting som var viktig da du valgte den båten du har i dag. Da du valgte den så var du sikkert inne på å kjøpe en annen båt , hvilken båt var det og hvorfor valgte du ikke den ? * Hadde forhandlerleddet/verftet mye å si ? nei * Hadde klasseklubb , medlemskap i foreninger noe å si ? nei * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt ? nei * Betyr fart mye for deg ? ville ha marsjfart rundt 20 knop men toppfart er uinteressant * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ? ja, en vil da ha både praktisk, sjødyktig, sikker og pen båt * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner ? nei * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? nei * Har du kjøpt din siste båt ? neppe... * Er du en av kongeforbundets båtbøller nei, er bare medlem på baatplassen.no jeg.. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Enzo Svart 31.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 * Er du en av kongeforbundets båtbøller ? ? Hva slags spørsmål er dette trådstarter? Se på det som ren spøk/humor i disse båtfolk/folk i båt tider Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 31.Januar.2009 Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 (redigert) * Hadde forhandlerleddet/verftet mye å si ? Verftet er velrenommert. * Hadde klasseklubb , medlemskap i foreninger noe å si ? Nei. * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt ? Nei. * Betyr fart mye for deg ? Vil ikke være sinke. * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ? Tja. Skroget er relativt vellykket, men båten er ikke pen. * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner ? Nei. * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? Nei. * Har du kjøpt din siste båt ? Nei. * Er du en av kongeforbundets båtbøller Sikkert. Gjelder seilbåten. Redigert 31.Januar.2009 av Mulligan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frank Allan Svart 31.Januar.2009 Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 Da eg skulle kjøpe ny brukt båt var prisen ganske bestemmende, ca. 400.000, og en motor som virket lovende. Hadde en ammel Ford i min forrige båt og det var fæle greier.Og båten skulle være lukka og til hel års bruk. Endte da opp med en Wiking 28 med en VP. * Hadde forhandlerleddet/verftet mye å si ? NEI. Kjøpt privat. * Hadde klasseklubb , medlemskap i foreninger noe å si ? NEI. * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt ? NEI * Betyr fart mye for deg ? Ikk mye nei, men det er greit og kunne marsje på 15 knop.* * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ? Båten skulle være lukka. * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner ? NEI * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? Ja, lang historie. Men er kjempe fornøyd med siste kjøp. * Har du kjøpt din siste båt ? Vet ikke. * Er du en av kongeforbundets båtbøller Vet ikke hvem dem e. Men er nok ikke medlem. Dett var Dett, skål Sitér dette innlegget Link to post
Shiny Svart 31.Januar.2009 Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 * Hadde forhandlerleddet/verftet mye å si ? Nei, ikke avgjørende * Hadde klasseklubb , medlemskap i foreninger noe å si ? Nei * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt ? Nei * Betyr fart mye for deg ? Nei * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ? Ja, plassutnyttelse, og at den var tilpasset vårt bruk * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner ? Kun dersom råd fra personer med samme preferanse/bruksønske som mitt eget. * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? Nei! * Har du kjøpt din siste båt ? Nei, ligger i hardsparing til neste. * Er du en av kongeforbundets båtbøller Nope... Sitér dette innlegget Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
880 Svart 31.Januar.2009 Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 * Hadde forhandlerleddet/verftet mye å si - ja * Hadde klasseklubb , medlemskap i foreninger noe å si - nei * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt - nei * Betyr fart mye for deg - ja * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ja * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner - ja * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? * Har du kjøpt din siste båt - vet ikke * Er du en av kongeforbundets båtbøller wink.gif - nei Valgte båt utifra noen kreterier.. Fart - ja. Drifstoff økonomi - ja. Design - ja. Tekniske løsninger - ja. Plassutnyttelse - ja. Sjøegenskaper - ja ja. Kvalitet - ja. Oppfølging fra produsent - ja. Pluss mye annet. Men ikke minst. men veldigt viktig for meg, har hatt mulighet å vere med på hele byggeprosessen. Dette gjør meg mere kjent og trygg på båten i alle ledd..... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
terron Svart 31.Januar.2009 Del på Facebook Svart 31.Januar.2009 Hadde forhandlerleddet/verftet mye å si ? Ja * Hadde klasseklubb , medlemskap i foreninger noe å si ? Nei * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt ? Ja * Betyr fart mye for deg ? Tja * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ? Nei * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner ? Nei * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? Ja, båt med skrogkvalitet type "campingvogn" ---> solgt etter 10 uker * Har du kjøpt din siste båt ? Sansynligvis * Er du en av kongeforbundets båtbøller wink.gif ? Sitér dette innlegget Link to post
landkrabbe_ Svart 1.Februar.2009 Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 Gjelder dette de små båtene også? Jeg hiver meg på uansett... Har en Yamarin 5810 med 150 Yamaha Kan du liste opp 5 ting som var viktig da du valgte den båten du har i dag. - barnevennling, høye fribord - kjent merke, "kan ikke kjøpe katta i sekken" - bra sjøegenskaper - relativt god plass hvis vi skulle ha med oss gjester - allsidig bruksområde, fiske, ut på holma tur, vannsport, leke i bølger Da du valgte den så var du sikkert inne på å kjøpe en annen båt , hvilken båt var det og hvorfor valgte du ikke den ? Uttern og Askeladden. Valgte de bort pga motormerke. Askeladden virket på meg som en dyrere båt. * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt ? Ja, de hadde Mercury. Det ville ikke jeg ha.* Betyr fart mye for deg ? hm, tja. Ikke fart direkte, men vil ha en motor som går uanstrengt selv med full last. * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ? Hvis design også går på f.eks skroglengde, så ja. Derfor forkastet jeg de som var 17 fot. den på 19 fot skulle visstnok gå "bedre" * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner ? Ja, som nevnt tidligere. Uttern og Askeladden pga motormerke. * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? Ja, min GH10 med 9,9. Visste ikke hva jeg gikk til. Hadde ikke nok venner med båterfaring jeg kunne rådføre meg med. * Har du kjøpt din siste båt ? Tja, det er et godt spm. Vet nok mer etter denne sesongen Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 1.Februar.2009 Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 Da du valgte den så var du sikkert inne på å kjøpe en annen båt , hvilken båt var det og hvorfor valgte du ikke den ? Jeg hadde en Princess i tankene men valgte den bort pga. at det var en planende båttype og mindre tilgjenglighet til bla. dekk og soldekket. * Hadde forhandlerleddet/verftet mye å si ? Nei. * Hadde klasseklubb , medlemskap i foreninger noe å si ? Nei. * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt ? Ja, her får "giver" ta et ansvar. * Betyr fart mye for deg ? Betyr lite. * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ? Jeg valgte en båttype jeg kunne identisifere meg med. Ingen moderne greie. * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner ? Ja det har jeg. * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? Ja den gangen jeg kjøpte en cabincruser som hadde hekkagregat. * Har du kjøpt din siste båt ? Ja det tror jeg. I alle fall siste båttype. Denne passer oss perfekt. * Er du en av kongeforbundets båtbøller Her tror jeg trådstarter har hatt en vond drøm. Er ikke medlem av KNS. 1. Tilgjenglighet på alle dekk. (Sikkerhet) 2. Fart og manøvreringsegenskaper. 3. Stor salong. 4. Et klassisk design. 5. Sjøegenskapene. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
roaldbj Svart 1.Februar.2009 Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 * Hadde forhandlerleddet/verftet mye å si ? Ja * Hadde klasseklubb , medlemskap i foreninger noe å si ? Ja * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt ? Nei * Betyr fart mye for deg ? Ikke for meg, men for ektefellen. På store havstrekk med forverring av værforholdene ønsker hun å ha muligheten for å komme i smult farvann relativt hurtig. * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ? Ja * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner ? Ja * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? Nei * Har du kjøpt din siste båt ? Dette var litt tvetydig, har betalt den ja, men kommer nok til å kjøpe flere båter. * Er du en av kongeforbundets båtbøller Dersom man mener KNBF så er svaret: Ja, tidvis Andre momenter: - Omtaler i internasjonale tester (som det var god tilgang på). - Omfattende kontakt med salgsleddet i Norge. - Omfattende tester av skroget. - Konstruksjon av velkjente konstruktører (Joubert/Nivlet). - Skikkelig dokumentasjon (elanlegg, skrog, gassanlegg, pumpeanlegg) Vi brukte et par år på kjøpeprosessen. Målet var opprinnelig GB 42 Europa, men prosessen endte opp med fransk båt. Sitér dette innlegget Link to post
Vierskjær Svart 1.Februar.2009 Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 * Hadde forhandlerleddet/verftet mye å si ? -Nei, men ville helst ha norskt * Hadde klasseklubb , medlemskap i foreninger noe å si ? -Nei * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt ? -Mja..litt påvirk * Betyr fart mye for deg ? -Nei egentlig ikke * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ? -Oh yes !!! * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner ? -Nei * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? -Nei * Har du kjøpt din siste båt ? -Det håper jeg ikke * Er du en av kongeforbundets båtbøller -Nei Sitér dette innlegget Link to post
plimsoll Svart 1.Februar.2009 Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 * Hadde forhandlerleddet/verftet mye å si ? Nei, privat kjøp * Hadde klasseklubb , medlemskap i foreninger noe å si ? Nei * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt ? Nei * Betyr fart mye for deg ? Nei, men som seiler ønsker vi å seile fortest mulig med den båten vi har. * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ?Ja, absolutt * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner ? Nei, skulle jeg hørt på besserwissere så hadde jeg ikke hatt den båten jeg har i dag. * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? Nei * Har du kjøpt din siste båt ? Sansynligvis ikke. * Er du en av kongeforbundets båtbøller Nei *Seilegenskaper *Klassiske linjer *God plass på og under dekk *Stålbåt *seilt i hundre år, seiler i hundre til.. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 1.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 Her tror jeg trådstarter har hatt en vond drøm. Er ikke medlem av KNS. Ingen vond drøm , bare en humorskvett ala KNBF praten i det siste. Dersom man mener KNBF så er svaret: Ja, tidvis Tenkte på Sivert KNBF sin båtbølle omtale ja , vi er vel egentlig alle litt bølle innimellom så det er neppe noe problem , jeg selv er stolt av de hekkbølgene jeg klarer å lage og de klarer sikkert å skape problem for en kajakk der de sitter med stettglass på lunsjbordet maybe Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 1.Februar.2009 Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 (redigert) * Hadde forhandlerleddet/verftet mye å si ? Nei * Hadde klasseklubb , medlemskap i foreninger noe å si ? Niks og ingenting * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt ? Nei * Betyr fart mye for deg ? Ohhh, jesss.. * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ? Ikke mye.. * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner ? nei * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? Ja, ble rundlurt * Har du kjøpt din siste båt ? Man skal aldri si aldr, så det tror jeg ikke * Er du en av kongeforbundets båtbøller Visste ikke at Kongen hadde eget forbund med bøller :-) Er det litt som Hells Angels, men på vannet? mvh Bavaria32sport Redigert 1.Februar.2009 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Frøken Fryd Svart 1.Februar.2009 Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 Kan du liste opp 5 ting som var viktig da du valgte den båten du har i dag. Tak over hodet, flere lugarer, plass inne og ute, pris og planende båt Da du valgte den så var du sikkert inne på å kjøpe en annen båt , hvilken båt var det og hvorfor valgte du ikke den? Hadde en mindre båt i tankene men fikk ett bra tilbud som ikke ble så mye dyrere. Glad jeg ikke kjøpte den mindre. * Hadde forhandlerleddet/verftet mye å si ? Nei * Hadde klasseklubb , medlemskap i foreninger noe å si ? Nei * Hadde dine båtvenners båt noe å si på ditt valg av båt ? Nei * Betyr fart mye for deg ? Det er godt å vite at man kan komme seg frem relativt raskt. * Hadde design mye å si for ditt båtvalg ? Tja * Har du valgt bort en båt pågrunn av usikkerhet rundt omtaler på nettforum og blant båtvenner? Tvert imot * Har du noen gang angret på et båtkjøp , hvorfor ? Nei * Har du kjøpt din siste båt ? Nei * Er du en av kongeforbundets båtbøller Bølle meg nei! Sitér dette innlegget Link to post
Lanber Svart 1.Februar.2009 Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 All hetsingen er på internett finner jeg, på sjøen er vi alle like vennlige med hverandre. Da er det heller de på andre siden av gjerdet vi banner på, de helfeite i halvplan inn Tromøysundet dagen før Arendal GP Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.