Iwrig2 Startet 31.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 31.Januar.2009 Jeg er målløs.. Dette må jo være drømmen! Her har man alt; seil egenskaper, dreggen blir erstattet med damer og på toppen av det hele får man en nattklubb Visit My Website Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 31.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2009 "Hva mer kan man ønske seg?" Flybridge... Cigarrer Blondinner Cognac Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
oddgeir Svart 31.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2009 Si meg nå, er det ingen som drikker malt? Eier dere ikke dannelse? Cognac meg her og cognac meg der, jeg har drukket litervis av cognac av varierende kvalitet i mitt liv, men når nytelse står på programmet er det malt som gjelder. Kan jeg friste med en The Balvenie Double Wood? Eller en isles, for ikke å snakke om en god vellagret highland ? Ikke? Hmm. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Skipper Worse Svart 31.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2009 Tja. Skal det være så skal det være. Da er det ingenting som slår vanlig renslig god gammeldags Hansa Pilsnerøl. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
baatsman Svart 31.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2009 Når du nevner Highland Park, står det en å venter i skapet nå Oddgeir. Synes faktisk den nevnte navnet mitt. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Iwrig2 Svart 31.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2009 Når du nevner Highland Park, står det en å venter i skapet nå Oddgeir. Synes faktisk den nevnte navnet mitt Er ikke bare jeg som hører stemmer fra skapet nei.... Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 31.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2009 Hva mer kan man ønske seg? Tja? Vinduer man kan se ut av kanskej, og et noe mer hjemmekoselig interiør enn et slikt som mest minner om en Høkatrikk fra midten av 1960-tallet. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
ÅtteGlass Svart 31.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2009 Si meg nå, er det ingen som drikker malt? Eier dere ikke dannelse? Trives særs godt med en Macallan....... Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Bergen dørk Svart 1.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2009 Og her blir enda flere ønsker innfridd? Seilbåt med vinkjeller! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Lars Hansen Svart 1.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2009 Synes denne var kjekk jeg. Noen som vet om norsk forhandler? Da ville jeg kunne ha med både GH`n til meg selv og gummijolle til ungene samtidig Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 1.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2009 "Hva mer kan man ønske seg?" Flybridge... Cigarrer Blondinner Cognac Hva mer kan man ønske seg? Tja? Vinduer man kan se ut av kanskej, og et noe mer hjemmekoselig interiør enn et slikt som mest minner om en Høkatrikk fra midten av 1960-tallet. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.