Jan E. Startet 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2009 Skal ha en Webasto C12, eller en Eber D5W, klarer ikke helt å bestemme meg. Heler mest mot Webasto (Skal stå i motorrom så støy blir ikke så stort problem), bør jeg revurdere? Kravet er at den skal være enkel å sende SMS til for å starte. (Gjerne et som går å kombinere med en GPS alarm system så en slipper 2 abonnement.) Men så til det jeg ikke har funnet noe svar på etter å ha lest poster opp og ned i mange dager. Hvor stor varmtvannsbereder bør jeg gå for? Vannet skal gå innom berederen før den går ut til radiatorer. Og berederen blir også å virke som en varmebank så ikke brenneren må stå på hele tiden. Båten skal bli brukt hele året i lengre perioder. Så varmtvann må være tilgjengelig hele tiden til dusj etc for 1 person. Etter det jeg kan se så skulle en 30l tank holde? Og Isotemp eller Sigmar bereder? Den skal stå i motorrom, så mulig Isotemp sin er lettere å holde ren? Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Sun Flyer Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Ikke kjøp sigmar. Angret på at jeg ikke la litt mer penger i det forrige jeg kjøpte bereder. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.