John_Kr Startet 9.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2004 Hei Folkens Er svært overrasket over flere ting med min nye Yamaha 150Hk VMax 2-takts motor. - 1 - Svært overrasket over det lave bensin forbruket. - 2 - Det lave støynivået ifm min gamle 98 mod 115 hk Johnson. - 3 - Jevn og fin gange, nydelig lyd ved akselerasjon. De nye 2-takterne har tatt igjen 4-takter forspranget. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Sebaldus Svart 9.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2004 hehe..... Høres ut som om du har fått bekretet det du mistenkte på forhånd. Bra du er fornøyd! Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 9.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2004 De nye 2-takterne har tatt igjen 4-takter forspranget. Dette stemmer nok på de fleste punkter. Bortsett fra støyen på tomgang eller lave turtall, der selv de nye totakterne ikke kan konkurrere. Var utpå i dag med min "nye" Suzuki DF 115 4-takt, kosefart i bare 5 - 6 knop i solskinnet, ingen støy, ingen lukt, ingen eksos, må nesten se bak på kontrollstrålen for å være sikker på at motoren er i gang, for en nytelse! Men de nye totakterne er spennende, spesielt Evinrudes nye E-Tec serie er, hvis reklamen er korrekt, rene revolusjonen. Få bevegelige deler, nesten ikke oljeforbruk, vedlikehold bare hvert 3. år. Hittil bare størrelse opp til 90 HK, men det kommer vel senere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.