Ulv I Startet 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2009 iFrame (Innsatt web-side) Åpne i nytt vindu Dessverre blir vinduet litt stort, men dette var ikke noe som det gikk ann å justere på. Men her er det mulig å følge med på hvor lenge det er igjen til båten vår er på vann igjen.Er det noen flere som vil ha en slik teller, så si i fra, så skal dere få løsningen av meg. ;) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Linn Christina Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Alt for lenge til du skal sjøsette... Båten min skal ut i midten av februar. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 2.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 hehe.. vet.. aaaalt for lenge... venter sårt. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Hobby 430 Sport Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Min er på sjøen, å den har fått seg en liten tur i dag. nydelig vær med sol, vinnstille og skyfri himmel Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
baatsman Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Skal jeg ta nedtelling til båten skal opp for stoffing da eller Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Hobby 430 Sport Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 (redigert) Skal jeg ta nedtelling til båten skal opp for stoffing da eller De må eg også gjøre gikk litt seinere en vanlig!! Redigert 2.Februar.2009 av SandvikAC25 (see edit history) Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
SeaRaymond Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Min Scandinavien 260 sport ligger alt på sjøen (sjøsatt for 3-4 uker siden) Men den blir nok å ta på land en liten tur utpå våren for stoffing, da den er bar nå Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Oi da, skal vi se... det er ca 97 dager til jeg får sjøsatt... Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Hafrsfjord Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Synes da tydelig de går på vannet . Har dere fått "vår herre" på besøk? Kjenner ikke til slike tilstander her vest Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Denne vinteren har bydd på utrolig mange dager hvor det har vært flott å komme seg utpå. Til dere som tar opp båten om høsten: Prøv en vinter utpå hvis dere har tid og ikke minst lyst til å bruke båten og en båt som aller helst bør være lukket. De stormfulle dagene bør man holde seg unna. Men vinteren byr på mange dager med flatt vann og lite båtrafikk ellers. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
fem@il Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Skikkelig båtmann,Astor :cheers:Til de grader fortjent tittelen "båtentusiast" Du hører med til "de siste Mohikanere" ,kjempeimponert. mvh fem@il Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 18.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 ahh.. det nærmer seg :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
ter-av Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Godt å se at det er flere gærninger her. Min nedteller går mot første plottede "langtur" til Koster. Ligger på vannet, så det kan vel bli småturer før det Tellemaskinen ligger her: http://web.me.com/terjeavner/Websted_/Nedteller.html Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Poseidon Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Både båter og båtfolk mistrives på land! Derfor er båten på sjøen hele året, og hittil i 2009 har jeg passert 1.000 nautiske mil - med adskillig flere i vente . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
mosteen Svart 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 1. mai er tidlig nok, fin måte å markere dagen. Sitér dette innlegget - Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. Winston Churchill. - Var vi ikke så forbannet implisert i det, ville vi for lenge siden mistet interessen for oss selv. Piet Hein. Link to post
Tor313 Svart 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 blir nok senest 1.mai her i fjorden iværtfall, håper selfølgelig på lenge før, så tidlig som mulig, men har ennå MYE arbeid igjen :/ Sitér dette innlegget Link to post
mørebas7200 Svart 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 Allerede gjort hele pussen og hatt motor på verksted, Bassen ble sjøsatt for noen uker siden, har vært noen helt fantastiske dager med strålende sol, vindstille og tåke i sjøoverflate ( noen som vet hva det kalles ? kan tenke meg det har ett spesielt navn når tåken ligger 3-4 cm på overflaten ) =) Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 Satser på og sjøsette til påsken, men den planen har skjert seg før så vi får se hvordan det går Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Ulv I Svart 29.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2009 Nærmer seg styggfort nå dette.. :D Gleder meg.. :D Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
-Matros- Svart 29.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2009 Nærmer seg styggfort nå dette.. :D Gleder meg.. :D Får håpe alt går som planlagt, og at alt fungerer! Ha en fin båtsessong! Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Fjordutsikt Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Endelig, kun en dag til sjøsetting Nå skal "nybåten" endelig sjøsettes - imorgen starter fellesuttak kl 16:00, så nå gleder jeg meg som bare en unge kan. Det har blitt mange timer med oppussing og klargjøring etterhvert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.