roaldbj Startet 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2009 Jeg synes det er grunn til til å trekke frem aktiviteten til en tidligere Båtentusiast (2005). Han har hjulpet mange både med råd og juridisk bistand. KNBF går så langt i sin omtale av ham: Advokat Nils E, Tangedal er KNBF's juridiske rådgiver. I året som er gått har han bistått både medlemsforeninger og enkeltmedlemmer i vanskelige saker med fremragende resultater. Som en ihuga og meget erfaren båtmann har Tangedal også vært en utmerket rådgiver for forbundet og generalsekretæren i saker som gjelder fortolkning av lover og regler i forhold til politikere og myndigheter, både sentralt og lokalt. Mer kan leses her: http://knbf.no/archives/2009/01/arsrapport_fra.php. Gratulerer Nils (dermed er ikke nicket her på BP nevt). Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Grattis Nils (jeg velger å ikke bruke nick'et ditt også). Du har jo bistått oss på BP mange ganger også! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Astor Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Gratulerer Nils! Jeg har også brukt Nils og spurt om råd og fått god veiledning. En båtmann vi kan stole på! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tine IV Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Flott ,grattis Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Mouche Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Gratulerer Nils (dermed er ikke nicket her på BP nevt). https://baatplassen.no/i/index.php?showtopi...l=nils+tangedal I rest my case! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Brizo Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Godt jobba Nils! Håper bare at jeg slipper å bruke dine tjenester. At både salg og kjøp i fremtiden går smerte fritt Mvh Lang panne Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Jeg synes det er grunn til til å trekke frem aktiviteten til en tidligere Båtentusiast (2005). Eller her Gratulerer okke som Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.