MartinN Startet 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2009 Vurderer å bestille rygg til rygg stoler fra USA, sparer faktisk både tid og penger i stedet for å bygge selv.. Noen som kjenner disse stolene? Kan man få de i Nordiske nettbutikker noe sted eller må jeg bestille fra USA? Illustrasjonsbilde.. Takk! Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 4.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Løfter denne igjen jeg.. Noen som vet hvor i Norge/ Sverige jeg kan få kjøpt slike? USA shipper ikke til Norge og frakten er jo like dyr som en bruktbil uansett.. Takk! Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 det finnes slike firma i usa som lager en falsk adresse for deg og sender til deg i norge. husker ikke navn nå, men kan kanskjer være noe? Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 5.April.2009 Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 Tror det er JetCarrier du tenker på Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Noflow Svart 5.April.2009 Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 stemmer! Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 5.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 Takk for svar, men skulle så gjerne funnet noen i Norge eller Sverige som produserer slike.. Sitér dette innlegget Link to post
Bhl Svart 9.April.2009 Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 Er også på leting etter rimelige stoler fra norge/sverige Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 9.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 Ok, jeg har sendt mail til de som importerer amerikanske båter (Bayliner osv.) , så vi får se hva de svarer etter påske! Jeg har ikke klart å finne stolene selv.. Sitér dette innlegget Link to post
Bhl Svart 9.April.2009 Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 Har du noen linker til svenske butikker som selger båt seter? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.