Jump to content

Vaner/uvaner ombord

Astor

Recommended Posts

Hvis en slik situasjon skulle oppstå gjelder nok sjøveisregel 3 f samt 27 a :smiley:

Som du ser av billedet i mitt innlegg, er de i Regel 27 (a) (ii) omtalte to kuler foreløpig horisontalt anbragt. De to røde lanterner for slike forhold er under disse omstendigheter tent kun innendørs :smiley:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

legger meg alltid i halvplaner tempo når roerene fra den lokale roklubben kommer forbi.

vet ikke hvorfor jeg gjør dette,men tror det har noe med spenningen og gjøre;klare jeg og knekke båten i to denne gangen mon tro..

og så er det jo festlig når de reiser knytteneven tilbake,da er det bare å vinke kongelig tilbake :seeya:

Uff da! Dette kan du da ikke mene på alvor! Jeg velger å oppfatte dette som en dårlig spøk inntil du eventuelt forteller meg noe annet...

Hilsen Syvert :headbang:

knbf.no For et bedre båtliv for alle"

Jeg har ikke så mange uvaner, men fruen har en og det er at hun vil ha sex både morgen og kveld....det er hva en stakkar må slite med når en skal nyte stillheten og freden med en pils og en shisha

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Jeg har to vaner som jeg nesten aldri fra'viker, etter at jeg har lagt til kai så må jeg ut igjen fordi jeg glemte å tømme møkkatanken,

og når jeg har kommet på landt, må jeg ombord igjen for å slå av hovedbryteren som allerede er slått av. :nonod:

Redigert av TB2855 (see edit history)

Halco 29 1992 - 2007

Bayliner 2855 2007 - ?

CB 66 Racer + div. hver onsdag

Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis.

legger meg alltid i halvplaner tempo når roerene fra den lokale roklubben kommer forbi.

vet ikke hvorfor jeg gjør dette,men tror det har noe med spenningen og gjøre;klare jeg og knekke båten i to denne gangen mon tro..

og så er det jo festlig når de reiser knytteneven tilbake,da er det bare å vinke kongelig tilbake :seeya:

er det i nordåsvannet du terroriserer roerne eller??

Redigert av johnson (see edit history)

Navn: Erlend

Sted: Bergen

Båt: Viksund with 320 rider

Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk

etter en varmkjøring av motor i 86, er jeg kronisk opptatt av instrumenter og mulige uregelmessigheter på disse.

er motoren(e) muligens en grad varmere tro ?, eller er oljetrykket litt lavere enn normalt ?. hmm

ellers så sjekker, og sjekker, og sjekker.......ja..... om jeg alltid er på riktig sted i forhold til plass på kart. så

for jeg vel heller skryte av å aldrig ha truffet moder jord heller da :flag: heia..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...