Superkul Startet 3.Februar.2009 Del på Facebook Startet 3.Februar.2009 jeg leter og leter men hvor finner jeg deler/ forhandler i norge etc til mase agregat det sitter etter hva jeg finner ut en ruggerini rd 80 motor i den Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
BMP Svart 3.Februar.2009 Del på Facebook Svart 3.Februar.2009 Forsøk her Mase. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 3.Februar.2009 Del på Facebook Svart 3.Februar.2009 (redigert) jeg leter og leter men hvor finner jeg deler/ forhandler i norge etc til mase agregatdet sitter etter hva jeg finner ut en ruggerini rd 80 motor i den OBS for sent Gule sider Mase Strømaggregater AS Velkommen til Mase Strømaggregater og våre nye internettsider. Sidene har... http://mase.no/ - Mase Strømaggregater AS Telefon 35590999 Redigert 3.Februar.2009 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Superkul Svart 3.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2009 jeg fant di sidene men di har ikke e post - tittet etter men di har nothing til mase 3500 mariner - skal prøve å ringe dem Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
BMP Svart 3.Februar.2009 Del på Facebook Svart 3.Februar.2009 Jeg har med og ringe dem bestandig fåt tak i det jeg trenger av deler til både Yanmar og Rugurini. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 3.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2009 ok - så mase 3500 mariner sto under historiske maskiner det er nyere en 86 og eldre en 90 kansje vert greit å hivd dritten og satt inn et nytt fra fks obs til 4 lapper og kobla til eksosen ut Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.