m/s draugen Startet 3.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 3.Februar.2009 Ser på Finn.no så er det veldig ofte produkter til salg som er ett tema her.I det siste så har det vært annonser om slokningsmidler og i dag senest vannalarm. Følger landets forhandlere av maritimt utstyr med på hva som diskuteres,etterspørres her? Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 3.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2009 Hvis de er litt smarte gjør de som jeg, leser alle nye postinger på BP hver morra! Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Laholm Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Noen gjør nok det. For noen tid siden var jeg i kontakt med en forhandler og luftet et tema som var diskutert her. Responsen fra forhandleren var at det var meget mulig at temaet var diskutert her, men han så ikke meldemsstokken på Båtplassen som representativ for markedet som helhet (det var i og for seg greit). Deretter la han til at slike mennesker som var aktive på Båtplassen også hadde en tendens til å være kravstore og vanskelige kunder. Det tok jeg som et kompliment! Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Gunga Din Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Deretter la han til at slike mennesker som var aktive på Båtplassen også hadde en tendens til å være kravstore og vanskelige kunder. Det tok jeg som et kompliment! det er sant......tror vi er mer en middels intressert i båter...... mange glemmer helt bort att dom har en båt under en pressening vintertid......det er först i April dom vaknar! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Ingar Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Så langt jeg kan huske er det, av de betydelige aktørene i bransjen, bare Maritim som deltar her. Eksempel på reaksjon jeg har fått fra et firma som har fått omtale i nærmere 200 innlegg på forumet, alle positive utenom ett. Når jeg henvendte meg til dem ang. denne negative postingen fikk jeg dette svaret: Slike forum kommer det sjelden noe godt ut av og det kan ofte være en skjev framstilling av aktuelle ting.Derimot så kan et forum som tar opp andre aktuelle ting være nyttig for båteierne. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Så langt jeg kan huske er det, av de betydelige aktørene i bransjen, bare Maritim som deltar her. deltar ja.....men tror att flere er inne o leser.... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Enzo Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Å ja de leser , jeg har faktisk fått telefonkjeft fra en båtimportør etter posting her inne Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Og jeg har fått reprimande ang kalesje.. sinna som fy.. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
S/Y Emma Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 (redigert) Jeg vil i alle fall tro det er lurt av forhandlerene å være aktive i slike forum. Som Ingar sier er Maritim aktive i forumet, noe som gjør dem til et førstevalg når jeg vindushandler maritimt utstyr. Jeg vet at Finn.no-utviklerene også følger med, noe som er notert som svært positivt. Edit: Forhandlere som følger med og bare gir kjeft til enkeltpersoner etter kritikk blir i mine øyne ansett som svært useriøse. Redigert 6.Februar.2009 av Steinsvik (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Ingar Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 faktisk fått telefonkjeft fra en båtimportør etter posting her inne Og jeg har fått reprimande ang kalesje. Jøss, noe som er litt artig er at jeg aldri har fått noe telefon fra sinte folk i bransjen, ville trodd at jeg hadde vært primary target hvis det ble skrevet noe negativt.. (Eneste unntak er den Ringtrade saken, da kom det opptil flere telefoner, både fra innehaveren og hans advokat ) Sitér dette innlegget Link to post
csvirus Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Jeg følger med både privat og litt for jobben (Arendal Båtsenter)..... Skulle det f.eks. komme en sak der noen ikke var fornøyd med behandlingen de hadde fått hos oss (uten og ha sagt noe til oss i butikken) er jo det veldig greit og vite, slik at vi kan få ordnet opp i saken og forbedre oss for senere anledninger Men litt OT, jeg lurte på og lage en tråd på forumet for og høre om folks erfaringer med Arendal båtsenter, og tips til forbedringer vi kan gjøre, regner med dette er ok og gjøre, eller vil det bli sett litt på som reklame? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Fikk umiddelbart mail fra Sagaboats AS etter at noen "piratbilder" av den nye Saga 385 ble lagt ut på Sagaforumet.. Dette ble imidlertid ordnet i all vennskapelighet. Vi har ellers et svært godt forhold til Sagaboats, og får alltid de aller nyeste informasjonene fra dem! Lars H. webmaster for Sagaforumet Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Trond Iversen Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Hei, Jeg er medeier i Tolema, som holder til i Porsgrunn. Vi bruker mye av det som kommer frem i forskjellige tråder og emner her på Båtplassen. Er mange nyttige og spennende komentarer, råd og erfaringer. MVH Trond Iversen Sitér dette innlegget Link to post
Mini Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Å ja de leser , jeg har faktisk fått telefonkjeft fra en båtimportør etter posting her inne Og jeg har fått kjeft i en E-post, fra en båtimportør. Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 hehe... hørtes lurt ut... Du kjøper vel ikke ny båt fra denne importøren neste gang? Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Og jeg har fått kjeft i en E-post, fra en båtimportør. Hvem da? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
bogsnesen Svart 7.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2009 Hei Eg er innehavar av Bogsnes Marine og Øst båtutstyr. Eg opplever forumet som veldig nyttig og bruker ein del tid på å følge med. Mvh Ole Torbjørn Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 7.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2009 Hvem da? Mistenker at jeg og Mini har vært i kontakt med samme person men jeg vil ikke henge ut noen forhandlere med å begynne å utbrodere det , de har vel problemer nok som de har nå i finanskrisen. Sitér dette innlegget Link to post
Mini Svart 7.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2009 (redigert) Mistenker at jeg og Mini har vært i kontakt med samme person men jeg vil ikke henge ut noen forhandlere med å begynne å utbrodere det , de har vel problemer nok som de har nå i finanskrisen. Har vel samme mistanken jeg og...................... og med dette lar jeg temaet ligge. Redigert 7.Februar.2009 av Mini (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mr. Import Svart 7.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2009 Følger med nu og da mest for interesse og få litt oppdatering på hva den harde kjerne sier, de med 500 pluss innlegg som ikke har annet liv en båtplassen))))) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.