Jump to content

Følger forhandlerne med på BP.

m/s draugen

Recommended Posts

Noen gjør nok det. For noen tid siden var jeg i kontakt med en forhandler og luftet et tema som var diskutert her. Responsen fra forhandleren var at det var meget mulig at temaet var diskutert her, men han så ikke meldemsstokken på Båtplassen som representativ for markedet som helhet (det var i og for seg greit). Deretter la han til at slike mennesker som var aktive på Båtplassen også hadde en tendens til å være kravstore og vanskelige kunder. Det tok jeg som et kompliment!

Laholm

Deretter la han til at slike mennesker som var aktive på Båtplassen også hadde en tendens til å være kravstore og vanskelige kunder. Det tok jeg som et kompliment!

det er sant......tror vi er mer en middels intressert i båter......

mange glemmer helt bort att dom har en båt under en pressening vintertid......det er först i April dom vaknar!

S/Y Gunga Din

Så langt jeg kan huske er det, av de betydelige aktørene i bransjen, bare Maritim som deltar her.

Eksempel på reaksjon jeg har fått fra et firma som har fått omtale i nærmere 200 innlegg på forumet, alle positive utenom ett. Når jeg henvendte meg til dem ang. denne negative postingen fikk jeg dette svaret:

Slike forum kommer det sjelden noe godt ut av og det kan ofte være en skjev framstilling av aktuelle ting.Derimot så kan et forum som tar opp andre aktuelle ting være nyttig for båteierne.

Jeg vil i alle fall tro det er lurt av forhandlerene å være aktive i slike forum.

Som Ingar sier er Maritim aktive i forumet, noe som gjør dem til et førstevalg når jeg vindushandler maritimt utstyr.

Jeg vet at Finn.no-utviklerene også følger med, noe som er notert som svært positivt.

Edit: Forhandlere som følger med og bare gir kjeft til enkeltpersoner etter kritikk blir i mine øyne ansett som svært useriøse.

Redigert av Steinsvik (see edit history)
faktisk fått telefonkjeft fra en båtimportør etter posting her inne
Og jeg har fått reprimande ang kalesje.

Jøss, noe som er litt artig er at jeg aldri har fått noe telefon fra sinte folk i bransjen, ville trodd at jeg hadde vært primary target hvis det ble skrevet noe negativt..

(Eneste unntak er den Ringtrade saken, da kom det opptil flere telefoner, både fra innehaveren og hans advokat :giggle: )

Jeg følger med både privat og litt for jobben (Arendal Båtsenter).....

Skulle det f.eks. komme en sak der noen ikke var fornøyd med behandlingen de hadde fått hos oss (uten og ha sagt noe til oss i butikken) er jo det veldig greit og vite, slik at vi kan få ordnet opp i saken og forbedre oss for senere anledninger :wink:

Men litt OT, jeg lurte på og lage en tråd på forumet for og høre om folks erfaringer med Arendal båtsenter, og tips til forbedringer vi kan gjøre, regner med dette er ok og gjøre, eller vil det bli sett litt på som reklame?

Fikk umiddelbart mail fra Sagaboats AS etter at noen "piratbilder" av den nye Saga 385 ble lagt ut på Sagaforumet.. Dette ble imidlertid ordnet i all vennskapelighet. Vi har ellers et svært godt forhold til Sagaboats, og får alltid de aller nyeste informasjonene fra dem!

Lars H.

webmaster for Sagaforumet

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...