mateco Startet 3.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 3.Februar.2009 Heisann! Jeg har en gammel P414 som jeg hadde tenkt å polstre om innvendig. I fjor var jeg ned med listverket mellom takplatene for å prøve og finne ut hvordan de var festet. Og stor var min forundring da jeg ikke kunne finne noen skruer eller annet som kunne identifiseres som feste anordning for platen. Platene er heltrukket med noe tøylignende trekk, og jeg ressonerer med at festeanordning umulig kan befinne seg bak dette trekket. Er det noen her som vet hvordan de er festet? Kan de originale platene være limt direkte oppunder dekk?? Noen som vet?? Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
princess38 Svart 12.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2009 hei du jeg har hatt et par princesser først en 38 og nå en 45 foter har skifter taktrekk i disse og der var platene satt fast med noen sorte plastplugger og disse sitter godt så når platene skal ned må du ta godt i kjell princess 45 (samboca i kristiansand) se hjemmeside http://www.princessorlandet.no/hovedside.html Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.