Bendixx Startet 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 4.Februar.2009 (redigert) Jeg har en nordkapp 17 HT fra midten på 70-tallet. Da jeg pusset opp båten for tre år siden skrudde jeg av et ødelagt aluskilt som var plassert utvendig bak på skroget. Jeg mener at det var bilde av et vikingeskip i tillegg til navnet "Nordkapp" på skiltet. Jeg skal gjøre div. oppgraderinger på båten i vinter, og jeg skulle gjerne hatt et bilde/fil av denne logoen. Er det noen der ute som kan hjelpe meg med det? Redigert 4.Februar.2009 av Bendixx (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bendixx Svart 4.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Noen som vet , eller kjenner noen som gjør det? Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 5.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2009 Jeg har bilde av logoen, men det sitter på et aluskilt inni båten. Du har kanskje det selv ? Sitter i enden på den ene hyllerekka under vinduet. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.