Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

-morten- skrev 28 minutter siden:

Hei jeg har abbonert på BM siden jeg var 12-13 år!  

Ja, som nevnt blir du uansett automatisk nødt til å kutte en av delene, for snart kommer det kun ett blad.

Trolig blir navnet Båtmagasinet (neppe Båtlivmagasinet :giggle: )

Båtens Verden er på mange måter et bedre blad, og iallefall billigere med drøyt 40 kroner bladet for KNBF-medlemmer og tilsluttede båtforeningsmedlemmer.

Teerex

Teerex

-morten- skrev 26 minutter siden:

Hei jeg har abbonert på BM siden jeg var 12-13 år!  

Ja, som nevnt blir du uansett automatisk nødt til å kutte en av delene, for snart kommer det kun ett blad.

Båtens Verden er på mange måter et bedre blad, og iallefall billigere med drøyt 40 kroner bladet for KNFB-medlemmer og tilsluttede båtforeningsmedlemmer.

Teerex

Teerex

-morten- skrev 20 minutter siden:

Hei jeg har abbonert på BM siden jeg var 12-13 år!  fikk bunken med blader fra første årgang av en kjenning også. Har jo lært masse å lest masse fine tester. De siste åra er det nok blitt en god del mer reklame. Må si artikklene av Eivind Amble har vært veldig lærerike.  Ellers abonerer jeg på Båtliv også nå, men tror faktisk jeg skal kutte ut begge deler..  Jeg skaffer meg like lett info om det jeg ser etter på nettet.. selfølgelig er det morro å se objektive tester.. men må si at båtbladene i dag fokuserer lite på middel båten.. 22-30 fot..  enten er det jolletester og småmotorer, eller så er det båter i så høy prisklasse at en vanlig lønnstaker ikke har mulighet

Båtens Verden er på mange måter et bedre blad, og iallefall billigere med drøyt 40 kroner bladet for KNFB-medlemmer og tilsluttede båtforeningsmedlemmer.

• Create New...