Trond Aasvoll Svart 7.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2009 (redigert) Se på listen nå da, når dem som ville ha stemt "annet", stemmer på den båten en allerede har. Men det vil jo ikke bli riktig, når det er drømme båten en skal stemme på Har inntrykk av at det er noen som ikke har stemt på listen, pga båten ikke står der. Redigert 7.Februar.2009 av De Cåsta (see edit history) Tidligere nick "De Cåsta". Motto: Holde høyden og speed'en, sove minst mulig, og legge båten foran seg, aktenfor fortest mulig. Så en slipper å se den mere. Samtidig, å ha det veldig Gøy. Mine interesser er Short handed seiling. Jeg liker å Seile mest mulig. Eller ta seg en seiltur "Rundt Nordpolen". Jeg liker ikke Å ligge for lenge i havna. Link to post
bjoris Svart 7.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2009 Se på listen nå da, når dem som ville ha stemt "annet", stemmer på den båten en allerede har. Men det vil jo ikke bli riktig, når det er drømme båten en skal stemme på Har inntrykk av at det er noen som ikke har stemt på listen, pga båten ikke står der. Jepp, det ble langt fra vitenskapelig dette, men, men... Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
wenzel Svart 18.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2010 stemmer på alubat sin ovniserie såklart! Det at ovni er den eneste modellserien i denne undersøkelsen sier jo litt om hvor unik den er. Alle andre er jo representert med navnet på produsenten, noe som sier at de må være jevlig gode på PR for å fange interesse. Alle modellene deres er jo like! og hvis man virkelig vil drømme, hvor er Wally? Link to post
adeneo Svart 18.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2010 Jeg stemmer på denne, sånn at wenzel kan reise to år tilbake i tid og be TS legge til Wally! Link to post
Kjappfot Svart 19.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2010 Drømte om Luffe i fjor. Nå drømmer jeg bare om sommer og sol God Jul! Heller lite, men lekkert laget Link to post
Sun Flyer Svart 19.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2010 Gratulerer!! Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Framtia Svart 19.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2010 Gratulerer! Luffe 40.04 er en flott båt, tror du blir veldig godt fornøyd med den. Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
avmønstret5 Svart 20.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2010 stemmer på alubat sin ovniserie såklart! Det at ovni er den eneste modellserien i denne undersøkelsen sier jo litt om hvor unik den er. Jeg ser på Ovni som lite unik. En knekkspantbåt i al. med helt konvensjonell innredning. Det finnes mange båter av denne typen ut i verden, ofte selvbygde. Den eneste litt unike er kjøl og ror. Men som ubehandlede al.båter flest ser den lite bra ut etter noen år. Av de mer masseproduserte båter som er litt orginale og inovative er de nye Feelingbåtene, tror det var Feeling 55 og 52? Tror ikke de var med på lista. Så er det alle Guyline båtene, men ingen av disse er vel i produksjon lenger. Men selvfølgelig, alt kan drømmes om. Link to post
Careka Svart 21.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2010 OVNI, var min drøm, jobba lenge for å få aksept til å handle en slik. Men admiralen ville det anderledes så nå skal vi hente en Cat til sommeren. Sånn er livet. Jeg fikk nå komt meg på sjøen igjen. Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
bjoris Svart 21.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2010 Gratulerer til både Kjappfot og Careka:) Flotte båter begge, blir det hentetråder på begge eller? Slikt er alltid moro å følge med på... Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Framtia Svart 21.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2010 (redigert) Gratulerer Careka! tid for å komme ut av skapet.... her er min seilbåtdrøm som nå går i oppfyllelse (overtakelse i romjula): (min har blått skrog inntil videre) Redigert 21.Desember.2010 av Framtia (see edit history) Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
baatsman Svart 21.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2010 Grattis med nye båter alle 3. Framtia er det en Arcona 400? Vi sees! Link to post
Framtia Svart 21.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2010 jepp, har kjøpt en brukt 2004-modell. Så nå må jeg snart lære meg å seile... Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
avmønstret5 Svart 21.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2010 (redigert) Grattis--det er fine og raske båter. Uten å forsøke å være arrogant vil jeg si jeg har drømmebåten. En gammel traver som er mer moderne en de fleste av dagens båter. En gammel Kelt/Feeling med "annen" innredning, senkekjøl og dobble ror. Jeg vi ikke bytte med noen, og de to jeg har truffet med samme båt er enig med meg Redigert 21.Desember.2010 av pettersand (see edit history) Link to post
Kjappfot Svart 21.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2010 Ja, Kelt'en er flott og annerledes. Vipper du opp rorene for å komme inn på grunna? Heller lite, men lekkert laget Link to post
avmønstret5 Svart 21.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2010 Nei, de går så vidt klar av bunnen. Senkekjølen er manuel på fallwinsja, den er litt tung, så der kunne jeg tenke meg en elektrisk. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn