ut mot havet Startet 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 6.Februar.2009 Vurderer å skifte ut Pionerjolla til fordel for ein gummijolle, i den forbindelse undrer eg på om Båtplassens medlemmer har tips å komme med. Kvar får eg det beste tilbudet? Kva type/merke bør eg kjøpe? den skal nyttast til slepejolle eventuelt med ein 4 hk. motor på. Kan også vere aktuelt å feste den til badeplattforma. Veit at det finnast patenter for feste for dette men veit ikkje kvar eg kan få tak i det. Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene.For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 6.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 var nett innom Biltema i dag og såg på den, fin størrelse. Men er det ein fordel med tredørk eller? Sitér dette innlegget Link to post
-Matros- Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 maritim hadde en billig gummibåt til 2999,- ifjor mener jeg å huske. er usikker på om de selger den enda? Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Kire Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Kjøpte akkurat for 1 uke siden en Quiksilver 270 fra Garstad i Stavanger for Kr 4.990,- flott jolle 2008 mod. Topp service fra dem Sitér dette innlegget Link to post
Øyvind Jørgensen Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Vi har 2 containere (500 båter) på vei inn for 2009. Den første containeren ankommer i begynnelsen av Mars. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene.For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Rångepådl Svart 7.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2009 Vi har 2 containere (500 båter) på vei inn for 2009. Den første containeren ankommer i begynnelsen av Mars. Er det samme type som dere solgte i fjor? Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 7.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2009 Det er det sikkert, men i år har de sikkert kjøpt inn flere Sitér dette innlegget Link to post
Øyvind Jørgensen Svart 7.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2009 Det er samme typen. Vi kjøpte 750 i fjor som ble utsolgt nesten før de kom inn. I år bestemte vi oss for å "safe" litt med 2 containere i stedet for 3, siden vi på bestillingstidspunktet i Oktober var veldig usikre på hvordan markedet skulle utvikle seg. Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 7.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2009 Hvilken type er det dåke har? er det bilete av den på nettsida? Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 8.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2009 Ble ikke alle de dere tok inn i fjor solgt nesten med en gang Det virket i hvertfall som båtene deres var populare i fjor. Sitér dette innlegget Link to post
Øyvind Jørgensen Svart 8.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2009 Båten er tatt bort fra nettsiden da vi ikke har på lager, men last ned PDF av katalogen så ser du båten på side 14. Sitér dette innlegget Link to post
bert Svart 8.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2009 Hei, så påden jolla til Maritim ifjor syns den så spinkel ut ,kjøpe en 290 Osean på båtbua Fredrikstad isteden. Suveren jolle,vekt 52 kilo .Solid og bra jolle . Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 8.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2009 Kva er forskjellen på ein gummibåt til 10 lapper i forhold til 5? Er det forskjell på duktjukkelsen? Kva kan ein forvente av kvalitet på ein gummibåt til 5 tusen? Eg berre spør, har ingen erfaring med dette. Ellers så har eg ei 8 fot Pioner jolle dersom nokon har bruk for. Sitér dette innlegget Link to post
bert Svart 8.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2009 Hei, den jeg kjøpte veide 52 kilo, den på Maritim mener det var 32 kilo .Så noe forskjell må det jo være på duken. Sitér dette innlegget Link to post
magno Svart 6.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2009 Har erfarenhet av Biltemas gummijolle. Köpte en för några veckor sedan. Slangen till pumpen gick av(!) då jag skulle pumpa upp båten för första gången. Jag hade inte använt båten i 30 min när ena årfästet lossnade..... Fick inte pengarna tillbaka då Biltemas produktchef för marinsortimentet tycker att kvaliteten är bra.... De reparerar och jag kommer att få tillbaks en båt av dokumenterat miserabel kvalitet. Vill alltså varna för Biltemas gummibåt annat än som leksak för mindre barn. Bättre att köpa kvalitet från början än att kasta pengar i sjön i form av inköp av billighetsbåt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.