Jump to content

Gummijolle til under 5000kr.

ut mot havet

Recommended Posts

Vurderer å skifte ut Pionerjolla til fordel for ein gummijolle, i den forbindelse undrer eg på om Båtplassens medlemmer har tips å komme med. Kvar får eg det beste tilbudet? Kva type/merke bør eg kjøpe? den skal nyttast til slepejolle eventuelt med ein 4 hk. motor på. Kan også vere aktuelt å feste den til badeplattforma. Veit at det finnast patenter for feste for dette men veit ikkje kvar eg kan få tak i det. :sailing:

• 2 måneder senere...

Har erfarenhet av Biltemas gummijolle. Köpte en för några veckor sedan. Slangen till pumpen gick av(!) då jag skulle pumpa upp båten för första gången.

Jag hade inte använt båten i 30 min när ena årfästet lossnade.....

Fick inte pengarna tillbaka då Biltemas produktchef för marinsortimentet tycker att kvaliteten är bra.... De reparerar och jag kommer att få tillbaks en båt av dokumenterat miserabel kvalitet.

Vill alltså varna för Biltemas gummibåt annat än som leksak för mindre barn.

Bättre att köpa kvalitet från början än att kasta pengar i sjön i form av inköp av billighetsbåt.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...