Jump to content

Kjøp av nødsett - hvor?

Quris

Recommended Posts

Det fulgte med et sett bestående av drivanker, raketter og litt annet småplukk i båten vi kjøpte. Men dette var av gammel årgang og jeg har prøvd å google etter et slikt sett uten å finne det.

Noen som vet hvor vi kan finne et slikt sett? Ønsker ikke å ha slikt i "løsvekt" da det plutselig kan være borte den dagen vi har bruk for det.

Har vel ikke sett et slik sett bestående av alt du trenger i Norge ( mener jeg har sett noe slik i Tyskland ) men hvorfor ikke kjøpe et sett med pyro teknisk som er tilpasset ditt bruk , disse leveres i egne vanntette beholdere som er røde og lette og se...... godt sjømannskap tilsier at du har kontroll på og vet til en hver tid hvor du har dette. Anbefaler deg og ha et fast sted til dette og som du merker med et messingskilt med " sikkerhetsutstyr " etc slik at alle kan finne fram i en hektisk situasjon , der kan du også plassere drivankeret ditt og annet som du trenger.

Sjekk linken www.maritim.no

Jeg vil også vise til katalogen til Seatronic i Moss, se http://www.seatronic.no/.

Hos dem får jeg bistand til testing av redningsflåte og oppgradering av EPRIB.

De har dessuten god rede på det meste av sikkerhetsutstyr ombord.

Jeg tror også at de kan skaffe en mer proff versjon av drivanker.

Flere av dem er aktive fritidsbåteiere - og det er en kvalitet i seg selv.

Alltid god service.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...