Quris Startet 7.Februar.2009 Del på Facebook Startet 7.Februar.2009 Det fulgte med et sett bestående av drivanker, raketter og litt annet småplukk i båten vi kjøpte. Men dette var av gammel årgang og jeg har prøvd å google etter et slikt sett uten å finne det. Noen som vet hvor vi kan finne et slikt sett? Ønsker ikke å ha slikt i "løsvekt" da det plutselig kan være borte den dagen vi har bruk for det. Sitér dette innlegget Link to post
rogre Svart 7.Februar.2009 Del på Facebook Svart 7.Februar.2009 Har vel ikke sett et slik sett bestående av alt du trenger i Norge ( mener jeg har sett noe slik i Tyskland ) men hvorfor ikke kjøpe et sett med pyro teknisk som er tilpasset ditt bruk , disse leveres i egne vanntette beholdere som er røde og lette og se...... godt sjømannskap tilsier at du har kontroll på og vet til en hver tid hvor du har dette. Anbefaler deg og ha et fast sted til dette og som du merker med et messingskilt med " sikkerhetsutstyr " etc slik at alle kan finne fram i en hektisk situasjon , der kan du også plassere drivankeret ditt og annet som du trenger. Sjekk linken www.maritim.no Sitér dette innlegget Link to post
Båtdrømmeren Svart 7.Februar.2009 Del på Facebook Svart 7.Februar.2009 Maritim har div sett. dog uten drivanker. men er det bestfør dato på drivanker? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 7.Februar.2009 Del på Facebook Svart 7.Februar.2009 (redigert) jeg har funnet det jeg tror er det billigste drivanker å få tak i link til drivankeret har vært vanskelig å finne til stor båt før jeg fant det her det andre tror jeg du må kjøpe litt her og der Redigert 7.Februar.2009 av jab (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
"Mathilde" Svart 7.Februar.2009 Del på Facebook Svart 7.Februar.2009 men er det bestfør dato på drivanker? Nei. De holder nok en stund skal du se. Blir ikke utslitt de første sesongene.... Sitér dette innlegget Link to post
Bruningen Svart 7.Februar.2009 Del på Facebook Svart 7.Februar.2009 En pakke som har det du trenger i de fleste situasjoner, hos maritim Sitér dette innlegget Kritisk -men stabilt..... Link to post
Quris Svart 11.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2009 jaja. Blir vel å bytte ut rakettene/blussene da. Takk Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 11.Februar.2009 Del på Facebook Svart 11.Februar.2009 Jeg vil også vise til katalogen til Seatronic i Moss, se http://www.seatronic.no/. Hos dem får jeg bistand til testing av redningsflåte og oppgradering av EPRIB. De har dessuten god rede på det meste av sikkerhetsutstyr ombord. Jeg tror også at de kan skaffe en mer proff versjon av drivanker. Flere av dem er aktive fritidsbåteiere - og det er en kvalitet i seg selv. Alltid god service. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.