kirkes Startet 10.Mai.2004 Del på Facebook Startet 10.Mai.2004 Hei Endelig kom båten på vannet etter mye puss og stell. Blant annet ble systemrens kjørt gjennom motoren og jeg var spent på om jeg merket noe forskjell på motoren. Når jeg kjørte med fult turtall i fjor var temp ca. 90 grader. Nå kom den ikke over 80 grader selv med fult pådrag. Det var skikkelig gøy at systemrens gav en slik positiv virkning. MEN da jeg skulle slå av motoren ville den ikke stoppe selv om tenningsnøkkelen stod på null. Etter en viss tid stoppet den når jeg vridde noen ganger på tenningsnøkkelen. Kan det være noe annet en tenningsnøkkelen? Er det andre som har opplevd det sammen og kan komme med noen gode råd. Hilsen Kirkes Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 10.Mai.2004 Del på Facebook Svart 10.Mai.2004 En dårlig kontakt i låsen for eksempel Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 10.Mai.2004 Del på Facebook Svart 10.Mai.2004 Det høres ut som dårlig kontakt i solenoiden/ event. at solenoiden hadde satt seg pga. lang tid ubrukt...... Det er en rund dings som sitter v/ diesel pumpa, ca 5cm i diam og 10 cm. lang. det går gjerne to eller tre ledninger til den. Jeg ville dersom dette fortsatte forsøkt med motoren i gang, å koble den fra elektrisk. dersom motoren stoppe umiddelbart, er solenoiden i orden. du kan da gå ut fra at det er tenningslåsen............. Lykke Til ! Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.