Jump to content

Jeg har driti på draget ødelagt min Eberspächer D1L

Båtdrømmeren

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle være litt smart å rense og fikse :smash: litt på min Eberspächer D1L.

Men var litt uforsiktig å klarte å ødelegge en plate med noen ribber i som står mellom vifte og brennkammer. litt skade på brennkammer også men det klarer jeg å fikse :blush: . noen som kjenner til noen som kan ha slikt liggende eller har en deffekt Eberspächer som jeg kan kjøpe? :sweat:

Lurer på hva frøkna kommer til å si når hu finner ut at ho skal feriere i båt uten varme :giggle:

Redigert av Båtdrømmeren (see edit history)

Planen var å rengjøre forbrenningskammeret så jeg skilte viftedelen fra kammeret å skulle ha ut en innsats som sitter inn i kammeret. ringte en bekjent som skulle hatt greie på slikt, fikk besked om at det bare var å trekke den rett ut men at den kunne sitte godt om det var mye dritt inni.

Den kappa jeg snakker om VET jeg nå med sikkerhet at ikke skal ut :headbang:

Om man vil ta av den kappa (Å HVEM VIL DET :smash:) så må den man lodde ut hele innsatsen som glødepluggen og dieseltilførsel sitter i.

Er offshore så bilder må det bli når jeg er hjemme.

Men 10 min etter jeg postet denne tråden fikk jeg en im fra en som hadde delene jeg trengte som kunne levere de til meg på Flesland når jeg skal hjem fra jobb.

Han skulle heller ikke ha noe for det sett bortfra transport ol. Utrolig snilt gjort synnes jeg.

Så nå er det håp om varme i båten igjen. :yesnod:

Redigert av Båtdrømmeren (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...