Jump to content

Edit History

fjordgrynt

fjordgrynt

Salt skrev On 7.2.2009 at 22.51:

Vi fløtta ikke til Hvaler i sin tid for å ha kaldt og snø :nonod: . Båt, derimot. :sailing::yesnod:

Dere får kjøpe dere en isbryter - :giggle: og det skal være tiddelibom. Huttemegtu er noe helt annet. Ikke til å forveksle med meeto, som er noe helt annet enn det igjen. Her er min gjendiktning av Torbjørn Egner:

" Det snør, det snør - meeto meeto,

det er det det gjør,. meeto meeto,

det snør, det snør, mer en før, huttemgtu og dobbelt meeto.

(C) fjordgrynt 2019

Og til dere traktofeminister som på automat går i skyttergravene når vi menn uttaler oss - vi er ikke fienden ! Vi . og jeg - er på ditt lag !

Jeg er så ubeskrivelig glad i dette mennesket, men hun hater meg - Jeg skjønner ikke hvorfor, så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å få henne til å slutte å hate meg. Sjefen min tror dette dreier seg om henne - dette dreier seg om meg og hun jeg elsker.Jeg driter i sjefen - hun har avskrevet seg selv som en betydningsfull person i mitt liv, og lykkes det ikke å søke seg vekk fra psykopaten ifm omstillingsprosessen, så taper UiS en av sine største ressurser...

fjordgrynt

fjordgrynt

Vi fløtta ikke til Hvaler i sin tid for å ha kaldt og snø :nonod: . Båt, derimot. :sailing::yesnod:

Dere får kjøpe dere en isbryter - :giggle: og det skal være tiddelibom. Huttemegtu er noe helt annet. Ikke til å forveksle med meeto, som er noe helt annet enn det igjen. Her er min gjendiktning av Torbjørn Egner:

" Det snør, det snør - meeto meeto,

det er det det gjør,. meeto meeto,

det snør, det snør, mer en før, huttemgtu og dobbelt meeto.

(C) fjordgrynt 2019

fjordgrynt

fjordgrynt

Dere får kjøpe dere en isbryter - :giggle:

• Create New...