Willing 31 Startet 7.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 7.Februar.2009 Hei lurer på om det er vanskelig og stille teninga på min volvo penta aqd41a sjøl vist eg låne meg ei klokke til brennstoffpumpa eller bør eg leie inn hjelp, spør for det er så langt til tromsø og det blir fort veldig dyrt nor man bor litt langt borte men elsker båt livet. Har toppen inne for og skifte innsugs ventilene men skal gjøre resten sjøl vist eg for det til dette er en fantastisk forum blir jo reint fasinert av hvor mye hjelpsomme menesker det finnes. Sitér dette innlegget Willing 31 Link to post
gmg Svart 7.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2009 Hei du kan se i ( Dokumentarkiv > Motorer) der ligger de verksted bok. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 7.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2009 Rem hadde et fint innlegg om dette her. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 8.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2009 spør for det er så langt til tromsø og det blir fort veldig dyrt nor man bor litt langt borte men elsker båt livet. Dette må jo være en utmerket unnskyldning for en båttur til Tromsø. Og når vi er på tur med båten er kostnader irrelevant, ikke sant? Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Willing 31 Svart 8.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2009 Ja det e no sant men det e litt langt på Vinteren nor det ikke e heilt i orden Sitér dette innlegget Willing 31 Link to post
krl Svart 9.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2009 Har utstyret som trengs og har gjort dette et par ganger selv. Bor på andre sia av fjorden så trenger du hjelp går det vel an å få det til. Sitér dette innlegget Link to post
Willing 31 Svart 9.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2009 Hei heter Harry har båten ISOLA fra olderdalen. Har toppen inne på sentrum diesel. skal begynne og montere nor eg for toppen til bake. No brenner det og få brukt båten den ligger jo ute i vinter. Sitér dette innlegget Willing 31 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.