Jump to content

stille tenning på volvopenta 41a

Willing 31

Recommended Posts

Hei lurer på om det er vanskelig og stille teninga på min volvo penta aqd41a sjøl vist eg låne meg ei klokke til brennstoffpumpa eller bør eg leie inn hjelp, spør for det er så langt til tromsø og det blir fort veldig dyrt nor man bor litt langt borte men elsker båt livet.

Har toppen inne for og skifte innsugs ventilene men skal gjøre resten sjøl vist eg for det til dette er en fantastisk forum blir jo reint fasinert av hvor mye hjelpsomme menesker det finnes.

Willing 31

spør for det er så langt til tromsø og det blir fort veldig dyrt nor man bor litt langt borte men elsker båt livet.

Dette må jo være en utmerket unnskyldning for en båttur til Tromsø. Og når vi er på tur med båten er kostnader irrelevant, ikke sant?

Brigg

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...